Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa en aan den Boerentoren is er recent ook nog één. Tegenover de ingang van dat marginaal shoppingcenter daar aan de Cru in de buurt van de Groenplaats.Just de KBC hebt ge ook nog
Amai dat moet dan heel recent zijn of ik heb serieuze prut in mijn ogen, was me nog niet opgevallen. Merci voor den tip!Ja en aan den Boerentoren is er recent ook nog één. Tegenover de ingang van dat marginaal shoppingcenter daar aan de Cru in de buurt van de Groenplaats.
Van de hoeveelheid prut in uw ogen heb ik geen kennis maar ik weet wel dat dat KBC spel er nog maar recent staat, sinds een aantal weken schat ik.Amai dat moet dan heel recent zijn of ik heb serieuze prut in mijn ogen, was me nog niet opgevallen. Merci voor den tip!
Dat zou geweldig zijn , want nu moet je toch een eindje gaan om cash geld te kunnen halenik las net in GvA krant over bankautomaten dat er een nieuw cashpoint zou komen op het falconplein.
yep, de verleiding gaat groter worden om nog een extra meisje te bezoeken als je cash even op isik las net in GvA krant over bankautomaten dat er een nieuw cashpoint zou komen op het falconplein.
Ik houd me vrijwel altijd aan mijn vooraf voorgenomen budget, en zorg dat ik daarvoor voldoende geld op zak heb, en ga niet extra geld afhalen.Dat zou geweldig zijn , want nu moet je toch een eindje gaan om cash geld te kunnen halen
Ik neem nooit geen eurocent meer mee dan ik wil uitgeven. Geen bancontact nodig en heb mijn pleziertje voor het bedrag dat ik wil spenderen.Ik houd me vrijwel altijd aan mijn vooraf voorgenomen budget, en zorg dat ik daarvoor voldoende geld op zak heb, en ga niet extra geld afhalen.
Ja hartelijk bedankt.. vond het niet zo 123 zie nogal verschillende recensies maar qua uiterlijk zou ik ze zeker wel eens willen proberen aangezien ik de andere 2 meisjes daar al eens geproefd hebAnna, is toch een recensietopic van?
Die andere 2 zien er totaal anders en veel beter uit.Ja hartelijk bedankt.. vond het niet zo 123 zie nogal verschillende recensies maar qua uiterlijk zou ik ze zeker wel eens willen proberen aangezien ik de andere 2 meisjes daar al eens geproefd heb
Meningen verschillen heDie andere 2 zien er totaal anders en veel beter uit.
Ogen open, kijken, genieten en beslissen (+ nogmaals genieten)Vraagje, iemand suggesties voor avond dames? Ben nieuw in het 'wandelaars'vak
alice ss 38/5 ,anna vvr 8/1 [op verlof?!] ss 23/1 blondtje in wit outfit naam ben ik kwijtVraagje, iemand suggesties voor avond dames? Ben nieuw in het 'wandelaars'vak
Anna, Schipperstraat 12/3Vraagje, iemand suggesties voor avond dames? Ben nieuw in het 'wandelaars'vak
Laura is nog in verlof en niet meer VT11, deze heeft Braziliaanse Jennifer terug ingepalmd tot aprilAnna, Schipperstraat 12/3
Laura, Villa Tinto soms nr. 11, 12 13 of Schipperstraat 35/2, geen vast adres
Alina, Schipperstraat 30/3, blondine
Jennifer VT11 BraziliaansVraagje, iemand suggesties voor avond dames? Ben nieuw in het 'wandelaars'vak
Maria Cristina staat nu op 21/1 's nachtsJeancul is.iemand anders. Is Roemeense rond de dertig, blond, klein kontje en zeker g cup.Ze stond altijd op ss30 maar nu niet meer. Please info van medewandelaars, gr sevenmountain.
Vandaag om te huilen. Weinig aanbodNa jaren lang bijna wekelijks de straten in Den Haag en Amsterdam te bezoeken. Dit weekend ineens beland in Antwerpen.
Misschien omdat alles nieuw voor mij was. Maar wauw !! Het Schipperskwartier is echt een walhalla. Misschien omdat ik de straten in Den Haag en Amsterdam uit mijn hoofd ken en niks meer nieuw is voor mij was ik zo positief verrast over het Schipperskwartier. Maar wat een dames ! Volle bak. Heel veel dames met Arabische uiterlijk. Veel bdsm dames. Lekkere latinas En ook veel verbouwde oostblokkers. Alle soorten en maten. Iedereen die in de buurt woont. Prijs je rijk want voor mij was het Schipperskwartier een walhalla in vergelijking met andere straten