Amaai , lig slap van't lachenIk was ff vergeten dat het over jou ging, sorry.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAmaai , lig slap van't lachenIk was ff vergeten dat het over jou ging, sorry.
werken weg parkeerhinder daar altijdenkele maanden geleden dat ik eens met de wagen naar het schipperskwartier ben gekomen, toen waren er nog werken op de brouwersvliet in het eerste gedeelte parkeerplaatsen tussen de bomen, daardoor een probleem om plaats te vinden.
Zijn deze werken intussen opgelost of is er nog altijd parkeerhinder ? Bedankt voor jullie reactie
Laat je niet gek maken door COVID ontkenners.Duizend maal sorry voor het vervuilen van jullie forum, ik wou alleen wat aandacht vragen voor de gezondheid van de dames...
ja jij wel ja mister 50 euroEn als er iemand respect heeft voor de dames, en begaan is met hun, en dan niet eens alleen met hun gezondheid, dan ben ik het wel.
Als ge op de foor eens goe aan de flosj trekt moogt ge wel ene keer gratis eh ...Hoe is het gesteld met de bezetting in de avond dezer dagen? Bibi heeft nog niet veel prijs geschoten op de Sinksenfoor dus misschien eens in het SKW proberen.
Als je er een nulletje achter zet zit je dichter in de buurt, meneer weet alles beter.ja jij wel ja mister 50 euro
Inderdaad een knap ding.Gisteren mogen genieten van de bloedmooie Selena SS 30/1. Wat een knap ding is dat!
normaal redelijk op tijd rond 21.00 is ze meestal wel op postInderdaad een knap ding.
Ben geen nachtwandelaar maar viel me als dagwandelaar op toen er nog coronamaatregelen waren en de nachtdames vroeger begonnen aan hun shift.
Toch ook eens proberen dan, iemand enig idee hoe laat zij aan haar avondshift begint ?
Alvast bedankt
Was deze week in Antwerpen, wil en durf niet in de buurt van het SKW te komen!Is blonde Sabrina misschien deze https://m.livejasmin.com/nl/EveRhodes
Triest om dit te vernemen.Het zal sommige wandelaars wel opgevallen zijn dat Martinikaanse Lila (VT 18 in de avond/nachtshift; in het weekend ook in de dagshift) al een tijdje niet meer op post is.
Ik kwam haar vandaag tegen in een heel andere buurt van de koekenstad, en ze wist mij te vertellen dat ze ernstig ziek is.
Een terugkeer naar het skw zit er dus niet meteen in...
Heb zelf geen idee, ken daar wel een paar Roemeense dames maar een Hongaarse ?Ik ben nieuw op dit forum en wil natuurlijk ook mijn bijdrage leveren. Een aantal weken geleden ben ik bij een blonde Hongaarse geweest in VT, nummer heb ik spijtig genoeg niet opgelet maar was dicht bij het politiekantoor, zelfde kant. Weet iemand mss haar naam zodat ik een recensie kan schrijven, of mss bestaat hierover zelfs al eentje. Thx!