Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBelangrijkste: vergeet je geld niet Ze zien je graag komen.Kunnen jullie mij enkele tips geven?
Ik wil het skw voor de eerste keer bezoeken.
Parkeren, waar op letten enz.
Thx
Dagshift.Belangrijkste: vergeet je geld niet Ze zien je graag komen.
Alle maten, gewichten, types en nationaliteiten te vinden in skw
Dag of avondshift?
Parkeergelegenheid genoeg in omliggende straten.
Je moet enkel op het mooie vrouwenvolk letten. De rest is bijzaak.
Ok dank je wel.Parkeren bouwersvliet.
Oppassen voor de betaalde tijd. Wordt af en toe gecontroleerd.
Vooral letten op de dames in de ramen (is een deel van het plezier van het wandelen) en er een knaller (naar jouw mening) uithalen.
Je kan ook wat recensies doornemen vooraf, maar als je nieuw bent en niet weet wat de voorkeuren van de schrijvers zijn (na veel lezen begin je die wel te kennen) is dat ook niet altijd een zekerheid.
Van 50€ tot………………….Ok dank je wel.
En wat zijn ongeveer de prijzen? Kwestie van genoeg geld mee te nemen
Kunnen jullie mij enkele tips geven?
Ik wil het skw voor de eerste keer bezoeken.
Parkeren, waar op letten enz.
Thx
afgelopen weekend eens overdag gaan wandelen nou was gewoon zielig echt zolang niet zo slecht mee gemaakt,gelukkig hebben we de nacht nog gewoon stukke beterIn de dagshift zitten prachtige dames met een perfecte service.
Als je niet weet waar je over praat kun je beter zwijgen.
Dan zullen ze allemaal wel bezet geweest zijn. Want er zijn altijd enkele tientallen prachtige dames aanwezig. Maar ja, jij ziet het verschil niet tussen niet aanwezig of bezet zijn.afgelopen weekend eens overdag gaan wandelen nou was gewoon zielig echt zolang niet zo slecht mee gemaakt,gelukkig hebben we de nacht nog gewoon stukke beter
Iemand ?Iemand een idee wie er vandaag op schippersstraat 12 zat in gele lingerie. (Heb haar rond 16:00 gezien ) Spijtig dat ik net mijn kruid verschoten had, wat een mooie meid was me dat …
Ik vind eigenlijk de avondshift hopeloosdagshift wegblijven is hopeloos ,
Ook op zaterdag is het betaald parkeren tot 22u00. Alleen op zondag is het gratis parkeren.
dagshift wegblijven is hopeloos ,
In de dagshift zitten prachtige dames met een perfecte service.
Als je niet weet waar je over praat kun je beter zwijgen.
Dan zullen ze allemaal wel bezet geweest zijn. Want er zijn altijd enkele tientallen prachtige dames aanwezig. Maar ja, jij ziet het verschil niet tussen niet aanwezig of bezet zijn.
Zeker het volk dat er rondlooptIk vind eigenlijk de avondshift hopeloos
tuurlijk mister 50 euro
Hey @Benny87 Heb je iets meer info, leeftijd, haarkleur en lichaamsbouw/lengte van de dame. Kijk er zijn meer meisjes die Gele Lingerie dragen, en wat ze gisteren aan had hoeft vandaag niet zo te zijn. Ben heel toevallig vanmiddag in het SKW, dan zal ik even kijken voor je en misschien zelfs wel even een testrapportje schrijvenIemand een idee wie er vandaag op schippersstraat 12 zat in gele lingerie. (Heb haar rond 16:00 gezien ) Spijtig dat ik net mijn kruid verschoten had, wat een mooie meid was me dat …
Zwart opgestoken haar, slank met een deftige cup ( denk siliconen), mooi gebruind en een tattoo op haar buik. Ze leek ook redelijk groot, maar had zwarte lakken schoenen aan met mega hakkenHey @Benny87 Heb je iets meer info, leeftijd, haarkleur en lichaamsbouw/lengte van de dame. Kijk er zijn meer meisjes die Gele Lingerie dragen, en wat ze gisteren aan had hoeft vandaag niet zo te zijn. Ben heel toevallig vanmiddag in het SKW, dan zal ik even kijken voor je en misschien zelfs wel even een testrapportje schrijven
MayaGisterenvoormiddag rond 11u30 stond er een blonde raket op 30/1 met enorme tieten weet niet of ze echt waren maar zo voelde ze wel aan
Voor geld danst den beerWas afgelopen zaterdag om 9.00 uur s'ochtends in SKW, niet veel te beleven toen.
Dit weekend wil ik op herhaling.
Suggesties voor donker getinte dames, die goed kunnen pijpen???
Liefst PZC.