Vandaag na 1j nog eens mijn stoute schoenen aangetrokken om Sophia een bezoekje te brengen. Ik was ze een een beetje uit het oog verloren na mijn vorige passage. Na het lezen van al die positieve recensies werd ik terug getriggerd.
Afspraakje maken ging vlot via Whatsapp en de locatie vind ik best wel discreet, zeker ook overdag. Appartement zonder overburen en makkelijk vlakbij parking te vinden.
Ze opende de deur in een sexy wit lingeriesetje onder een kleedje, pfff was echt een prachtige verschijning met die uitnodigende glimlach. Direct een kus op de mond overgaand in een zalige tongzoen, van een ontvangst gesproken. Eens binnen eerst snel wat opgefrist in de badkamer (had al gedoucht, maar ze is heel erg gesteld op hygiëne) en daarna rustig op bed begonnen met het voorspel. Sophia houdt er van om te plezieren en er zelf ook van te genieten, geen standaard raprap service dus. Ook het meer intieme deel was fantastisch. Diep pijpen (met condoom) kan ze als de beste, houdt ook wel van wat oogcontact daarbij. Nadien haar van kop tot teen een stevige likbeurt gegeven, daar werd ze zeer geil van en gaf aan om even te temporiseren. Overgeschakeld dan naar een stevige body to body met diep tongzoenen en toen kwam ze al glijdend klaar met haar poesje over mijn jongeheer. Nadien haar in diverse standjes genomen, cowgirl, doggy, met de benen in de lucht en zelfs tegen de muur bood ze zelf aan. Wat had ze er zin in vandaag en wat een intensiteit.
Samengevat: lieve knappe meid, foto's echt, service real GFE ondanks PMC, respecteer ze en je krijgt er veel van terug. Enig minpuntje dat krakend bed, iemand zou de schroeven eens moeten aanspannen. Ik kom nog eens terug.
Zaterdag gaat ze terug naar Portugal voor een tijdje.