Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa nooit af op de foto's bij de advertenties en echt jonge dames zijn eerder schaars (maar kan wel). Ik bezoek af en toe Chinese salons daar en al zeer goede ervaringen gehad maar ook mindere. En wisselen nogal van bezetting en namen dus voortgaan op reviews ook niet altijd makkelijk en snel achterhaald. Maar hou wel van die spanning van "wat gaat er gebeuren "Ik toevallig ook. Ik zie leuke Chinese dames die adverteren. Iemand ervaring?
Ik zie wel leuke reviews uit de omgeving Mönchengladbach maar het is iets te ver voor mij om echt ervaring te hebben in die omgeving.Welke plaats in Duitsland is tegenwoordig de "beste" om te wandelen kwa bezetting en prijs/kwaliteit ?
Check Lusthaus reviewforum.en kwa review sites dan rheinforum?
De beste weet ik niet. maar ik zou het eens proberen in Duisburg en ook in Bochem (Stahstrasse) Daar vind je altijd wel wat moois.Welke plaats in Duitsland is tegenwoordig de "beste" om te wandelen kwa bezetting en prijs/kwaliteit ?