slechte service eigen schuld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
af branden hoeft niet..
maar het is wel fijn als de ander het weet..
dat het geen mooie meid is achter die advertentie en nummer..
kun je een hoop teleurstelling mee voorkomen

maar die moeite moet je wel WILLEN nemen..
hoeft het niet te doen..word je zeker niet moe ook
Maar een lelijke dame kan ook heel goed zijn in sex ,als de hygiëne goed is .wie weet op welke wolk je beland

En wat als ze dezelfde vraag aan jou stelt ?
Of heb jij wel het recht om bijvoorbeeld niet je (echte) gezicht te laten zien?
Rimon had het niet per se over gezichten, over foto's in het algemeen.

Hoe dan ook, het gaat hier om eerlijk zijn. Van beide kanten.

Eerlijk zijn kan ook neerkomen op "nee, ik deel geen foto's". Dan kunnen beide partijen vervolgens kiezen wat ze daar mee doen.

Doen alsof je wel foto's van jezelf deelt, en dan blijkt dat gelogen, daar ligt het probleem.

En wat als ze dezelfde vraag aan jou stelt ?
Of heb jij wel het recht om bijvoorbeeld niet je (echte) gezicht te laten zien?
Ik heb niets te verbergen als ze een videocall wilt dan mag dat gewoon van mij. Ik vraag zelf nooit of ik een videocall wil alleen een eerlijk antwoord of ze de dame van de foto's is meer niet.

Laatst bewerkt:
Als je je huiswerk hebt gedaan en je krijgt dan slecht service van een dame dan is het niet je eigen schuld. Maar in veel gevallen is dat ons eigen schuld omdat we snelle beslissingen maken op basis van geilheid. Hoevaak lezen we hier wel niet dat de dame niet op de foto's lijkt en de klant toch naar binnen gaat heel vaak toch? Er zijn maar weinig wandelaars die wel de zelfdiscipline hebben om op zo'n moment te vertrekken.

Rimon .......

Het is dus WEL altijd je eigen schuld.

Jij zet de 1e stap om n dame te bezoeken, dus als de date/dame niet bevalt kan je alleen jezelf iets verwijten.

Als je met je auto tegen n boom aan rijd ben je dat ook zelf schuld.

De boom gaat vrijuit, die stond er al jaren .

af branden hoeft niet..
maar het is wel fijn als de ander het weet..
dat het geen mooie meid is achter die advertentie en nummer..
kun je een hoop teleurstelling mee voorkomen

maar die moeite moet je wel WILLEN nemen..
hoeft het niet te doen..word je zeker niet moe ook

Heeft niks met geen moeite willen doen te maken .

Maar van mij gaat er geen review komen.

Als de looks van n dame je niet aanstaan , dan maakt n normale kerel toch zeker rechtsomkeer ???

Rimon .......

Het is dus WEL altijd je eigen schuld.

Jij zet de 1e stap om n dame te bezoeken, dus als de date/dame niet bevalt kan je alleen jezelf iets verwijten.

Als je met je auto tegen n boom aan rijd ben je dat ook zelf schuld.

De boom gaat vrijuit, die stond er al jaren .
man wat een vergelijking

Hier nog een casus voor je.

De rechter heeft de DSB Bank (Dirk Scheringa Beheer Bank) schuldig bevonden ann het verstrekken van woekerpolissen en de klanten in het gelijk gesteld.

En dat terwijl die klanten zelf de 1e stap naar de reeds gevestigde DSB Bank maakten.

Ra ra hoe kan dat?

Als de dame te kwader trouw is en gewoon afspraken niet nakomt ligt de schuld toch echt bij haar. Genoeg voorbeelden op dit forum, en persoonlijk vind ik het beledigend naar de slachtoffers hiervan om te beweren dat het "altijd" de schuld van de klant is.

man wat een vergelijking

Hier nog een casus voor je.

De rechter heeft de DSB Bank (Dirk Scheringa Beheer Bank) schuldig bevonden ann het verstrekken van woekerpolissen en de klanten in het gelijk gesteld.

En dat terwijl die klanten zelf de 1e stap naar de reeds gevestigde DSB Bank maakten.

Ra ra hoe kan dat?

Als de dame te kwader trouw is en gewoon afspraken niet nakomt ligt de schuld toch echt bij haar. Genoeg voorbeelden op dit forum, en persoonlijk vind ik het beledigend naar de slachtoffers hiervan om te beweren dat het "altijd" de schuld van de klant is.

Dus nu moeten we opeens medelijden gaan hebben met iedereen die n keer €150,- heeft weggegooid aan een tegenvaller??

Beetje kleuterschool niveau voor hoeren lopers .....

😜

Terug
Bovenaan Onderaan