Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier toen ik zei dat ik daar zéker lid van wilde worden, maar toch eerst graag wilde weten of ze hier in Amsterdam is voor ontvangst, zodat ik haar ook "in het echt" kon opzoeken.

Anyway, deze Viet zal hier niet zijn.
 
Ik heb haar nog wel laten weten dat mijn aanbod om samen content te maken toch nog gewoon staat. 😂

Overigens zeer grote kans dat je niet echt met haar chat op die OnlyFans pagina.
 
Laatst bewerkt:
Misschien niet zo petite met haar 174cm, maar voor de rest wel een lekker ding. Gezichtje doet me wat denken aan een jonge Jennifer Lopez.

 
Ik neem aan dat je haar dus hebt ontmoet. Kan je wat meer vertellen over jouw ervaring?
Das een goeie @CalvinB , kun je wat meer vertellen @Rami ?
Staan recepties bij op kinky zelf

Zelf geen ervaring mee
 
Staan recepties bij op kinky zelf

Zelf geen ervaring mee

Recepties... Heeft deze dame tig bookers die vanuit tig 'recepties' opereren en je aldaar ontvangen alvorens naar een 'golden room' te worden geleid...? 🤪
Je bedoelt 'recensies'...;)

Eerlijk gezegd neem ik ook de recensies van deze dame op kinky enigszins met een korrel zout. Vijf van de zes recensies zijn in (matig) Engels geschreven en de inhoud van sommige lijkt toch verdacht veel op elkaar....
Het enige wondermiddel is om het toch eens zelf te proberen, maar voor mij is dit een 'no go' door o.a. wederom zo'n extreem gepoederd gezicht... 'Geen gezicht'...
 
Terug
Bovenaan Onderaan