Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag me altijd af bij dit soort dames, waar zit de catch? Er moet een reden zijn waarom ze NZC doet. Heeft ze al hiv? Is ze laag inteligent? Wordt ze gedwongen?
Ik vraag me eerder af waarom de meeste dvps zonder condoom pijpen. Je pijpt iemand die was gepijpt door een andere dvp die andere zonder condoom pijpt enz.

en dat de mannen die risico gewoon negeert?? Pzc risico is toch zo groot als Nzc??
 
Dan vraag ik mij af...hoeveel dvp's bezoek jij achter elkaar?
het probleem is meer hoev vaak de dvp's zelf pzc doen. als ik zo lees hoe populair dit is, volgens mij best veel.

je laat je pijpen door een dame die 10 andere man heeft gepijpt zonder condoom

Nee, pijpen zonder condoom is een laag risico voor soa, terwijl neuken zonder condoom een hoog risico is voor soa.

Voorbeeld, hiv kun je met neuken zonder condoom prima oplopen, maar pijpen zonder condoom is zeer klein risico voor hiv.
kan zijn dat de risico voor hiv kleiner is maar volgens mij is de risico heel groot voor andere virus zoals hpv..
 
Omg GIF by WE tv
 
Inmiddels ook reactie, maar toen lag ik ook al lang horizontaal (en niet met haar).
Leuk filmpje, maar geen antwoord op mijn vraag...dus nogmaals een vraag gestuurd, die zal ik dan morgen wel beantwoord zien. Weinig vertrouwen erin op deze manier. We'll see.
---

Update 19.09.24

Nou, zojuist weer reactie teruggekregen, maar waar ik al bang voor was...mij te doer. Ik kwam op 480 euro uit voor een uur, voor een (voor mij) "basic afspraak" met pzc.

Ik haak af, tenzij je kunt bevestigen dat het echt de topper van de eeuw is @H87888 !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan