Als je eigen partner met een ander neukt...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Soms kan @Marco snedig uit de hoek komen.
Mja, al klopt het niet volledig. Ze is zelf haar beste reclame. Ik deel enkel onze lifestyle hier...
Ik vind het juist hoeregeil de gedachte of het feit dat mijn partner het met een andere doet … ik heb dat al eerder gezegd , ik weet het …💋🍆💦
Is het inderdaad. In mijn geval doet ze het quasi dagelijks en ben ik zelf 24/7 caged....

Toen ik het kopje las dacht ik aan iets heel anders. Ik ging er vanuit dat het over vreemdgaan ging.

Zo te lezen gaat het meer over dat je weet dat je vrouwen het met andere mannen doet. Zowel in je bijzijn zoals op feestjes etc.

Ik zou er geen probleem mee hebben als ik er van wist en we duidelijke afspraken gemaakt hebben. Bijvoorbeeld zou ik dan de vrijheid hebben om het ook met andere vrouwen te doen. Ik zou het niet pikken als ze het achter me rug om deed. Ik denk alleen dat vrouwen sneller verliefd worden dan mannen.

zijn de meeste hoerenlopers en of sexcinema bezoekers dan niet hypocriet ? de meesten zijn toch getrouwd ? Liegen en bedriegen is toch prettig 🫣 😜En wat niet weet, niet deert . Ik vind het juist hoeregeil de gedachte of het feit dat mijn partner het met een andere doet … ik heb dat al eerder gezegd , ik weet het …💋🍆💦
Met je eens dat ik het geil vind. Maar ik mag wandelen van mijn partner. En zij mag dat ook van mij. Samen heel gelukkig ❤️.
Als je bezitterig of jaloers bent aangelegd, en even geen oordeel daarover nu, dan is het idee dat je partner een ander neukt natuurlijk onverdraagzaam. Partnerruil of een open relatie zit er dan niet in.

Als je er geen moeite mee hebt, dan KAN het een opwindende gedachte zijn. Ik heb dat wel. Ik vind het heel geil als ik weet dat m'n vrouw in de kamer ernaast ligt te neuken, terwijl ik dat met de vrouw doe van de man waarmee zij is. Seks is iets anders dan liefde. Neuk je met je partner omdat je zo je liefde betuigt? Misschien is het wel een bevrediging van jou behoefte. En natuurlijk heeft je partner ook die behoefte. Maar vervulling van die behoefte kan op verschillende manieren. Samen je behoefte vervullen is leuker dan alleen je eigen behoefte vervullen
Amen!🙏

Zoals ik al schreef is seks iets anders dan liefde. En iemand kan wel zeggen dat jij de ware bent qua liefde, maar niet qua seks. Iedere vrouw droomt van een mooie man en niet alleen om voor te koken. En andersom ook; iedere man denkt bij het zien van een mooie vrouw dat hij daar wel mee zou willen neuken. Iemand die anders beweert, die zegt niet de waarheid.

Is dat erg dat je denkt aan seks met een ander? Nee, het is zelfs natuurlijk denk ik. Dus als mijn vrouw fantaseert over seks met een ander dan is dat prima, want ik fantaseer ook over seks met andere vrouwen. In de praktijk is het
zo, dat ik soms een ladyboy bezoek (waarvan mijn vrouw dat weet) en zij een lesbische date heeft (waarvan ik het weet). En dat we samen soms naar parenclubs gaan of, vaker, afspreken met gelijkgestemde stellen thuis. We gaan dan samen en weten ook met wie wij seks hebben. De afwisseling maakt het mede spannend en zorgt ook voor behoud van de zin in seks met je eigen partner.

Laatst bewerkt:
Voordeel is dan ook dat je het zelf mag, terwijl ze het weet :)

Ho!

Dat moet je anders zien. Als je partner neukt voor geld, om het maar ff bot te zeggen, betekent het niet dat je als partner alle vrijheid krijgt om het ook met anderen te doen.
Jij betaalt voor je lol, zij krijgt betaald voor rekeningen etc en als het ff tegenzit ook jouw dates 😳

Dat is een groot verschil!
ik ben hierin nog al conservatief, als mijn vriendin of vrouw met een ander zal neuken wijs ik haar gelijk het gat van de deur.

Prima, maar dan hou jij ook je broek aan toch?
Want zij niet, dan jij ook niet.. zo werkt dat officieel in een relatie.

Laatst bewerkt:
Ho!

Dat moet je anders zien. Als je partner neukt voor geld, om het maar ff bot te zeggen, betekend het niet dat je als partner alle vrijheid krijgt om het ook met anderen te doen.
Jij betaald voor je lol, zij krijgt betaald voor rekeningen etc en als het ff tegenzit ook jouw dates 😳

Dat is een groot verschil!

Prima, maar dan hou jij ook je broek aan toch?
Want zij niet, dan jij ook niet.. zo werkt dat officieel in een relatie.
IK had eerder een Spaanse partner en die werkte Als TVP ( trav) in de Kommekensstraat in het SKW. Ik had haar daar ook leren kennen, via een vriend, maar wij werden een koppel. Ik had mijn beroep en zij dus het hare . Dat zij het deed voor geld, dat zij het deed met andere mannen, wond mij méér dan op. Zelf kon zij niet verdragen dat ik ook maar naar andere travs , mannen of vrouwen keek. Als wij samen iets deden zoals in clubs of sexcinemas dan vond zij het niet erg dat ik meedeed maar altijd dat zij controle had , zag wat ik deed of met wie ... Bij haar was het dus meer een schrik dat ze mij zo zou kwijt raken. Overigens lieten de andere travs zich in de buurt zich niet onbetuigd om haar jaloers te maken ... Bon , ik beschrijf dat ook in mijn memoires. Wil je die lezen of een interview zien met mijn Spaanse Furie, vraag het me dan . Geile Groeten van Gee 💋 💦🍆🍆💦

IK had eerder een Spaanse partner en die werkte Als TVP ( trav) in de Kommekensstraat in het SKW. Ik had haar daar ook leren kennen, via een vriend, maar wij werden een koppel. Ik had mijn beroep en zij dus het hare . Dat zij het deed voor geld, dat zij het deed met andere mannen, wond mij méér dan op. Zelf kon zij niet verdragen dat ik ook maar naar andere travs , mannen of vrouwen keek. Als wij samen iets deden zoals in clubs of sexcinemas dan vond zij het niet erg dat ik meedeed maar altijd dat zij controle had , zag wat ik deed of met wie ... Bij haar was het dus meer een schrik dat ze mij zo zou kwijt raken. Overigens lieten de andere travs zich in de buurt zich niet onbetuigd om haar jaloers te maken ... Bon , ik beschrijf dat ook in mijn memoires. Wil je die lezen of een interview zien met mijn Spaanse Furie, vraag het me dan . Geile Groeten van Gee 💋 💦🍆🍆💦
Ik begrijp het even niet Gee. Je had eerder een Spaanse partner (mannelijk), TVP?, terwijl je verderop in het relaas constant over zij en haar (vrouwelijk) spreekt.
Ik ben niet goed op de hoogte van alle afkortingen, derhalve mijn vraag hoe het dan zit?

Maar als je partner een gigolo is, dan heb je zowiezo een soort open sex relatie van een kant. Je weet dan zeker al dat hij sex heeft met andere vrouwen.
Het is dan aan de vrouw om te bepalen of zij ook sex wilt hebben met andere mannen (uiteraard in overleg) of alleen met de gigolo.
Of zie ik het verkeerd?

Laatst bewerkt:
Ik begrijp het even niet Gee. Je had eerder een Spaanse partner (mannelijk), TVP?, terwijl je verderop in het relaas constant over zij en haar (vrouwelijk) spreekt.
Ik ben niet goed op de hoogte van alle afkortingen, derhalve mijn vraag hoe het dan zit?
Hey Maxxie, geen probleem . Mijn Spaanse Partner was een Trans persoon, een shemale , indertijd sprak men over travestieten ; zij zien er uiterlijk vrouwen uit , maar onderaan hebben ze nog steeds een manneklit ; zij zien zichzelf niet als een man , maar wel als een vrouw . BTW : partner geldt zowel voor man als voor vrouw 😜 en zou je hier spreken van hem/haar of hij/zij :love: :cool:1744798343272.png

Hé, het ging gewoon over of je partner met een andere neukt ... meer niet, en mijn partner was een TVP ( een trav van plezier , een hoer die zich laat betalen dus ) en eigenlijk was het een antwoord op @JokePrive . en ook nog evenuitleg als voorbeeld aan @maxxie . excuses aan @Fausto 🫣 . Maar er zijn hier veel thema's rond shemales ook in deze girlsreview 😜

Bovenstaande hoort eerder in eigen topic. Hier gaat het over hoe je het vindt als je partner/vrouw met anderen neukt.
Ik neuk nooit nog, zij neukt wekelijks velen, vandaar de interesse 😇
Hey bartje , ik vond nu wel dat dat wel paste eigenlijk in een reactie op @JokePrive , omdat ik praat over mijn expartner , een trav, trans of shemale dus, die het deed in een vitrine in antwerpen als haar beroep, maar wel stikjaloers was als ik ook nog maar keek naar anderen m/v of T ... maar genoeg hierover . IK vond het geil dat ze het deed . Ook als ze het dan ook nog eens in onze privé deed 💋 🍆 💦

Terug
Bovenaan Onderaan