Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Ik heb haar nog 1 keer gezien, daarna niet meer.
Verloop is toch ook redelijk groot.
Verloop is toch ook redelijk groot.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe eerste die mij dan te binnen schiet is toch echt Femke in Nijmegen. Prachtige volle borsten op een slank lichaam, en zeker wel vergelijkbaar met deze babe.Ik wou een nieuwe thread aanmaken, maar aangezien ik ook op zoek ben naar een dame met een grote boezen, zonder dat de rest daarmee opschaalt, denk ik dat ik mijn vraag dus maar beter hier stel…
In jullie ongelimiteerde ervaring, is er iemand die een DVP kent die borsten heeft zoals Michelle Marsh? De vorm, de grootte, de tepels (zelfs de kleur van haar tepels in combinatie met haar huiskleur… gleuren en geuren zeker, maar dit is voor mij de absolute top.
Michelle Marsh - Boobpedia - Encyclopedia of big boobs
www.boobpedia.com
Het is al lang geleden dat ik nog zo eens een vrouw met zo'n boezem bezocht heb, het wordt dringend tijd
Toevallig een linkje?De eerste die mij dan te binnen schiet is toch echt Femke in Nijmegen. Prachtige volle borsten op een slank lichaam, en zeker wel vergelijkbaar met deze babe.
Toevallig een linkje?
Klinkt als een top-tijd.Pas in het SKW nog een thema avondje rond dit thema.
Slank met natuurlijke D cup.
Begonnen bij Russische Mari (Verversrui 28/5 met haar zachte hangers , vervolgens Dominicaanse koffiekleurige Anna Verversrui 2/1 die altijd zit te gamen op haar telefoon , maar die graag aan haar grote borsten wordt vastgepakt , en finish bij Roemeense Karyna , daar ben ik vaste klant) Schippersstraat 12/3 ,is ook weer terug van zomerverlof ,zo skinny en toch zo vol. En de beste voor intiem .
" You give me 5 star for fucking? " Sure!
150 € voor 3 x 20 plezier.
En wat zeg je dan tegen nummer 1 en 2?Ja ik kom pas bij de laatste. Vind zo zonde bij de eerste al te komen ,
Pas in het SKW nog een thema avondje rond dit thema.
Slank met natuurlijke D cup.
Begonnen bij Russische Mari (Verversrui 28/5 met haar zachte hangers , vervolgens Dominicaanse koffiekleurige Anna Verversrui 2/1 die altijd zit te gamen op haar telefoon , maar die graag aan haar grote borsten wordt vastgepakt , en finish bij Roemeense Karyna , daar ben ik vaste klant) Schippersstraat 12/3 ,is ook weer terug van zomerverlof ,zo skinny en toch zo vol. En de beste voor intiem .
" You give me 5 star for fucking? " Sure!
150 € voor 3 x 20 plezier.
De plek waar je volgens mij niet zo weg van was….als ik nu geen profielen door elkaar haal.Wat is skw? Is dat een club?
ik zou het wel kúnnen, maar die switch van neuken en bijna klaar komen, naar stoppen, stijve verliezen, met een half opgekropte leuter weer de broek in, eerste dame die raar kijkt, dat wíl ik gewoon niet.Kan mij ook moeilijk voorstellen met staande erectie van de ene dame naar de volgende te lopen. En mijn erectie gaat niet gauw verdwijnen als ik met plezier geneukt heb, maar nog niet klaar gekomen ben.
Dan zou ik met stevig staand mast verder moeten lopen ...
Ervaring he. Maar ik schiet ook wel bij de eerste al . Dan bezoek ik nog wel es een dame in de nastoot.ik zou het wel kúnnen, maar die switch van neuken en bijna klaar komen, naar stoppen, stijve verliezen, met een half opgekropte leuter weer de broek in, eerste dame die raar kijkt, dat wíl ik gewoon niet.
Je moet dat kunnen….en dat lukt me gewoon niet in the heat of the fight.
Het is gewoon een heel andere sport he!Ervaring he. Maar ik schiet ook wel bij de eerste al . Dan bezoek ik nog wel es een dame in de nastoot.
Vind gewoon zonde om maar 1 dame te doen als ik er eenmaal ben.Heel af en toe doe ik 40 bij n dame, liever 2 x 20
Stoten? Schoten? Euro's? Minutes?Ervaring he. Maar ik schiet ook wel bij de eerste al . Dan bezoek ik nog wel es een dame in de nastoot.
Vind gewoon zonde om maar 1 dame te doen als ik er eenmaal ben.Heel af en toe doe ik 40 bij n dame, liever 2 x 20
Ja dat kan ik mee wel indenken. Wat een heerlijke dame! Als ze bereid is te reizen dan is ze erg welkom!Dat is een schat! Als je er een klik mee hebt dan is veel mogelijk, zo heb ik al zowat overal mogen klaarkomen, heerlijk. Ik krijg gelijk een erectie als ik eraan denk
Maar, kloppen de foto's een beetje? En zijn haar borsten echt groot?Dat is een schat! Als je er een klik mee hebt dan is veel mogelijk, zo heb ik al zowat overal mogen klaarkomen, heerlijk. Ik krijg gelijk een erectie als ik eraan denk
De plek waar je volgens mij niet zo weg van was….als ik nu geen profielen door elkaar haal.