Toch ook maar even hier in het eigen topic, behalve alleen in het grote borsten topic.....
Ik heb 2 positieve en 3 negatieve meningen over Ariela gelezen.
Wie kan daar iets aan toevoegen?
Inactief is niet zo'n probleem voor me, helemaal nergens aan mogen zitten wel, evenals onvriendelijk. Tieten zijn enorm en op zich lijkt ze redelijk slank te zijn.
Misschien ietwat vergane glorie en van Femke kets ik altijd af omdat mensen zeggen, niet zo'n aantrekkelijk gezicht, maar ik blijf toch benieuwd naar Ariela, ook wetende dat ik Sonya en Lili wat te massief vind:
Ik heb 2 positieve en 3 negatieve meningen over Ariela gelezen.
Wie kan daar iets aan toevoegen?
Inactief is niet zo'n probleem voor me, helemaal nergens aan mogen zitten wel, evenals onvriendelijk. Tieten zijn enorm en op zich lijkt ze redelijk slank te zijn.
Misschien ietwat vergane glorie en van Femke kets ik altijd af omdat mensen zeggen, niet zo'n aantrekkelijk gezicht, maar ik blijf toch benieuwd naar Ariela, ook wetende dat ik Sonya en Lili wat te massief vind:
Arina Sweety
Hi guys. I am a beautiful girl . I have big beautiful natural breasts, If you want to spend a good time, I am waiting for you to visit.I am very affectionate and gen...
www.kinky.nl