Mayda, Deventer (vh Lemmer)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steven00011

Wandelaar
69
11/08/23
28
1
Wat een oplichter eerste klas... Het begon allemaal in Lemmer waar ze ontving. Ik sprak met haar af alleen ik vroeg of ze eerst wilde roken. Prima zei ze. Wij een peukje doen... Staat er ineens een vent in de deuropening te kijken. Zegt ze; dat is mn vriend, checkt even of ik veilig ben. Okee raar! Anyhow het was ook niet veel geld dus dat scheelde. Ze vroeg of ze na de date een lift mocht naar een andere plaats en ik reed erlangs. Prima zei ik.

Vroeg ze tijdens het roken; mag ik vast het geld? Ja hoor.. ik gaf haar 40 euro en zei; rest komt. Prima en ze liep naar de woning; deur dicht. Appt ze; ik kom er zo aan.

Sta je dan.

Ik dacht: oplichter 1e klas dat geef ik haar mee. Dus ik appen en bellen, geen gehoor. Dus ik ben weggereden. Belt ze; had ruzie met mn vriend gekregen kun je me nog brengen? Ja daag ik was alweer thuis. Maar het geld zou ik terug krijgen.

Toen de dag erna begon ze te zeuren over een paysafecard en dit en dat en moeilijk moeilijk; en ik zou het terug krijgen... Nou heren; deze dame wil maar 1 ding; geld. Als geld boven zuurstof ging koos ze voor geld. Ik geef haar wel mee; ze is gevaarlijk aantrekkelijk. Ziet er echt heel goed uit. Maar haar belofte van het geld? Het resulteerde in een blok op Whatsapp omdat ik haar niet gaf wat ze vroeg.

Weet je Mayda; als je daar nou tijdens het roken had gezegd; ik voel me er niet prettig bij of weet ik veel wat, als je het eerlijk hield, prima houd dat geld maar, het maakt mij niet zoveel uit. Maar dat liegen en liegen en alles erbij? Houd op daarmee :) je bent aantrekkelijk genoeg voor wat anders.

klassieke oplichterstruc. doen alsof ze wil en leuk doen tegen je , en dan met noorderzon vertrokken. Het "ik heb geen geld voor kids, eten, drugs oid" werkt ook goed.
nooit vooruitbetalen, altijd boter bij de vis (of kut in dit geval) hoe lekker of lief of zielig ze ook is. 99,99% fake.
heb het met een meid in Emmen meegemaakt. tot aan schuurdeur gestaan maar was "sleutel kwijt". ff omlopen om deur open te doen en je raad al betalen en kom zo.
was een slanke vrouw met lang donker haar. beetje kamp type.
kan dezelfde geweest zijn

40 euro gegeven en 75 euro kosten? Hoe dan?
Type foutje.... Er zat nog 25 euro paysafecard bij
klassieke oplichterstruc. doen alsof ze wil en leuk doen tegen je , en dan met noorderzon vertrokken. Het "ik heb geen geld voor kids, eten, drugs oid" werkt ook goed.
nooit vooruitbetalen, altijd boter bij de vis (of kut in dit geval) hoe lekker of lief of zielig ze ook is. 99,99% fake.
heb het met een meid in Emmen meegemaakt. tot aan schuurdeur gestaan maar was "sleutel kwijt". ff omlopen om deur open te doen en je raad al betalen en kom zo.
was een slanke vrouw met lang donker haar. beetje kamp type.
kan dezelfde geweest zijn
Moet haast wel dezelfde zijn...vond in een link van een tikkie haar naam later. En die naam deed slechte verhalen doen opduiken op het internet.

Oh, welk stuk snap je niet?
Sorry ik had het niet goed gelezen maar waarom betaal je haar buiten terwijl je haar binnen ook had kunnen betalen. Ik denk dat je geluk hebt gehad 40 euro verlies is niks, de kans op slechte service was sowieso heel groot geweest je was dan meer geld kwijt ook. Oplichters en tweederangs dames zijn in Overijssel zeer actief kijk alleen al naar de Overijssel topic hoeveel slechte recensies je wel niet ziet.

Sorry ik had het niet goed gelezen maar waarom betaal je haar buiten terwijl je haar binnen ook had kunnen betalen. Ik denk dat je geluk hebt gehad 40 euro verlies is niks, de kans op slechte service was sowieso heel groot geweest je was dan meer geld kwijt ook. Oplichters en tweederangs dames zijn in Overijssel zeer actief kijk alleen al naar de Overijssel topic hoeveel slechte recensies je wel niet ziet.
Tsja, ik had contant geld in mn broek gesplitst, bewust... Linkerzak 40 euro dubbel gevouwen, rechts nog eens 80. De linker dubbel gevouwen biljetten gaf ik direct, zo dacht ze (denk ik) dat dat alles was

Terug
Bovenaan Onderaan