Daar ga je geen spijt van krijgen. Ze geeft goede service en is prettig gestoord op de kamer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoi SS friends, was het gisteren druk kwa bezoekers?Onder meer aanwezig op vrijdag 20 september 2024 : 52+ 2 anoniem + 3 onbekend= 57
Roemeens: Aïsha, Andra, Andrea, Angelina, Ariana, Arya, Brianna, Cleo, Corina, Cristina, Diana, Elisa, Irina zw, Isabella, Keyla, Lia, Liesa, Liliana, Lulu, Mara, Marissa, Mickey, Mimi, Nicole, Nikki, Patricia, Rebecca, Ruby, Sabine, Stella, Valentina, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Alexandra, Angie, Dana, Holly, Jasmine, Jessica, Lorena, Margareta, Melanie, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey,…
Overigen: Elisa (Pol), Gloria (Oekr), Leticia (Hong), Lucy (Nig), Melanie (Lit), Stefania (It/Ro),…
Zelf gekamerd met Mara, Ariana & Ruby, Marissa
Recente terugkomers : Aïsha, Angie, Corina, Cristina, Diana, Liesa, Marissa, Melanie Bul, Melanie Lit, Nikki, Patricia, Rebecca, Stacey,…
Click
15 oktober gaan ze weer openals ik het goed begrepen heb, is YY nog niet heropend. Er is wel een aanvraag ingediend bij de gemeente Roermond
Iemand die daarover een idee kan meegeven?Daar kan ik mee leven. Voor alle zekerheid, over wat spreken we dan?
Dat kun je het beste met Elisa zelf bespreken. Ik zou het bij €60 laten, maar ik heb haar wel eens €80 voor 30 minuten horen vragen.Iemand die daarover een idee kan meegeven?
Dat NSC nog maar 3 zetels heeft?Voor de rest een tamme bedoening en maar 1 gespreksonderwerp onder de vrouwen.
Denk eerder dat er ergens een zeteltje bij komt..Dat NSC nog maar 3 zetels heeft?
Bij ome Geert, tante Carolien of hoe heet ze ook al weer....Denk eerder dat er ergens een zeteltje bij komt..
melamie vertrek morgen naar haar thuis landWeet iemand of Melanie, Litouwen, vrijdag 4 oktober nog aanwezig is?
Zo niet, dan bespaar ik mij de reis.
Bij voorbaat dank!
Ik vraag me af of ze nog steeds zo streng zijn als er 20 dames weg zijn gegaan.Ss heeft aangegeven eenmaal weg is niet terug....of dat helemaal oke is ?