Rob45
Vaste klant
- 119
- 07/04/22
- 150
15 oktober gaan ze weer openals ik het goed begrepen heb, is YY nog niet heropend. Er is wel een aanvraag ingediend bij de gemeente Roermond
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren15 oktober gaan ze weer openals ik het goed begrepen heb, is YY nog niet heropend. Er is wel een aanvraag ingediend bij de gemeente Roermond
Iemand die daarover een idee kan meegeven?Daar kan ik mee leven. Voor alle zekerheid, over wat spreken we dan?
Dat kun je het beste met Elisa zelf bespreken. Ik zou het bij €60 laten, maar ik heb haar wel eens €80 voor 30 minuten horen vragen.Iemand die daarover een idee kan meegeven?
Dat NSC nog maar 3 zetels heeft?Voor de rest een tamme bedoening en maar 1 gespreksonderwerp onder de vrouwen.
Denk eerder dat er ergens een zeteltje bij komt..Dat NSC nog maar 3 zetels heeft?
Bij ome Geert, tante Carolien of hoe heet ze ook al weer....Denk eerder dat er ergens een zeteltje bij komt..
melamie vertrek morgen naar haar thuis landWeet iemand of Melanie, Litouwen, vrijdag 4 oktober nog aanwezig is?
Zo niet, dan bespaar ik mij de reis.
Bij voorbaat dank!
Ik vraag me af of ze nog steeds zo streng zijn als er 20 dames weg zijn gegaan.Ss heeft aangegeven eenmaal weg is niet terug....of dat helemaal oke is ?
OK is het zeker niet en lijkt me twijfelachtig, als je gelooft in eigen kunnen is zo'n houding toch volstrekt overbodig. Dames zijn mobiel en/of vinden snel een andere verblijfplaats, kijk hoeveel dames er in verschillende landen al hebben gewerkt.Ss heeft aangegeven eenmaal weg is niet terug....of dat helemaal oke is ?
mijn vertelde ze heel wat anders ze blijf liever in sixsensZeer mooie dame met een goede service. Een aanwinst! Ze heeft voorheen in YY gewerkt en zelf aangekondigd dat ze naar deze prachtige Club terug wil.
Ok dat is interessant want dan blijven nancy en Natascha ook misschien want ze doen alleen kwartet met melanie erbij.mijn vertelde ze heel wat anders ze blijf liever in sixsens
Jaren terug was het ook open tot 3 uur vrijdag en zaterdag.Gelezen op hun webiste dat ze voortaan op vrijdag en zaterdag open zijn tot 0300 u
Daar zal zeker een bepaald publiek op afkomen
Was er trouwens zondag en ik twijfelde of ik me van dag had vergist, het leek wel maandag.
Line-up ondermaats
But Joanna is polish.Petite correction à la liste de Bachatero :
Julia (polonaise) est 100% roumaine et finissante.