Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Return of the Legend, deel 1.

Ja inderdaad, dit gaat over mij. Lekkere narcistische zelfverheerlijking. Nog even reflecteren aan de prachtige tijden die ik gekend heb in Sixsens. Want, helaas zit het einde er voor mij aan te komen. De geest wil nog wel maar het lichaam laat het steeds vaker afweten. Iets waar ik al héél lang weet van heb en mede heeft geholpen mijn bezoeken aan saunaclubs in het juiste perspectief te plaatsen. Maar daarover later meer.

Begonnen als ramenman. Vanuit de provincie naar Amsterdam, de achterdam in Alkmaar en op aanraden van medewandelaars ook Oberhausen en Bochum aangedaan. Zelfs de vulkstrasse in Duisburg heeft nog enige tijd mijn aandacht genoten maar uiteindelijk waren Oberhausen en Bochum toch makkelijker te bereiken voor mij.

Natuurlijk ontmoet je overal nieuwe mensen en sommigen leer je beter kennen. Op een dag, het zal in 2011 geweest zijn duwde een duitse wandelmaat me vrijkaartjes voor Golden Time in de hand. "Ga dit eens proberen joh". Ik had al wel eens van saunaclubs gehoord maar er eigenlijk niet echt een beeld bij. De toenmalige favorieten op de eierberg (Bochum) verklaarden me voor gek dat ik ging. "Dat is toch niks voor jouw". Pas toen ik GT voor de eerste keer verliet viel het kwartje. De dames van de Gussstahlstrasse wisten donders goed dat je in een SC véél meer waar voor je geld krijgt.

Dus, na diverse duitse saunaclubs ook eens in Sixsens terecht gekomen. Dit was op mijn verjaardag in 2015. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Voor de tijd van het jaar, begin maart, was het schitterend weer. Mooi genoeg om langs het zwembad even in de zon te liggen en een boekje te lezen zonder na 10 minuten te vernikkelen van de kou. Maar het mooie weer is niet het enige waarom me ik deze dag zo goed herinner. De eerste keer had ik namelijk net als veel andere first timers ruzie met de kastjes. "Klik", kastje dicht, "Blieb" van het gescande polsbandje en het zal goed zijn toch???. Neen. Trap af naar beneden waar ik na geroepen door een dame die zojuist door een klant was afgerekend. Ze zag dat het kastje wat ik dicht gemaakt had weer open was gegaan. "Nou ja, wat aller aardigst dat ze dat even meld" en ze zag er ook nog eens behoorlijk appetijtelijk uit. Nog voordat ik de rest van de line up had gezien was de eerste kamer in SS een feit.

Nog een feit: Die eerste kamer in Sixsens was kamer nummer 12. Maar die zag er toen wat anders uit dan nu. Veel van de huidige wekelijkse bezoekers zullen het niet eens weten weten maar kamer nummer 12 herbergt een geheim. Als je géén zuid limburger bent, neem dan eens de tijd om eens een paar uur door en om Vaals, Lemiers, Holset, Vijlen en Mamelis te wandelen. En kijk eens goed naar de oudere gebouwen / boerderijen. Veel daarvan hebben ergens in de gevel een Mariabeeld verwerkt, religieus als deze omgeving altijd geweest. Sixsens is daarin geen uitzondering. Al zitten de religieuze uitingen hier aan de binnenkant van het gebouw. En wel op kamer 12. Tegenwoordig is dit aan het zicht ontrokken door een zijl wat voor de oude muur is opgetrokken. Daar lag ik dan. Als goed katholiek had ik er geen enkele moeite mee, je kunt tenslotte alles afkopen tijdens de wekelijkse biecht, maar het eerste blaasconcert (blowjob) was onder toezicht van de heilige maagd Marie die in een nis staat in de achterste wand van kamer 12. Wellicht een leuk verhaal om indruk mee te maken mocht je met een nieuwere dame op kamer 12 terecht komen.

Ik kreeg de "sixsens smaak" pas echt goed te pakken in 2018. Voorheen was het te ver weg maar na een verhuizing terug naar mijn geboorte grond ging de reistijd van 2,5 terug naar 1,25 uur. Een beetje wat ik gewend was van GT, LR en PHG. Ik ben nooit zo van de recensies en paspoortjes geweest en moet eerlijk zeggen dat ik me maar weinig namen uit Sixsens herinner van voor de corona pandemie.Ik ga het ook niet eens proberen op één na: Rebecca. Onder een oud account, op een ander forum, was een berichtje in het topic van Rebecca een garantie voor een vollopende inbox. Omdat ze zéér onregelmatig werkte aks dvp, één van de weinige dames waarvan ik echt geloofde dat ze dit werkt naast haar studie deed, zaten er een paar handen vol aan ijsberen de hele dag te F5'en om te zien of er nog nieuws was omtrent deze uiterst aantrekkelijke, sexy en bijzonder pientere dame.

Wat meer recent dan maar. De post Covid heropening was simpelweg een gekkenhuis. Wekenlang zag je op vrij, zat en zondagen al om 10:30 bezoekers wachten voor een deur die pas om 11:00 open zou gaan. Ja, dat sixsens om 10:00 de deur opent is nog niet zo lang. Natuurlijk heb ik me ook wel eens zo idioot gedragen om al ruim voor opening aanwezig te zijn. Zittend op het bankje met Delicioso en andere veelplegers de vroege vogels onder de dames binnen zien druppelen. Van de handvol keren dat ik daar zo zat te wachten had ik voordat de club überhaupt open was de dag al volgepland met dames die hun kamertje kwamen claimen nog voordat ze aan het werk waren. Gekke tijden.

Die verplichte covid pauze heeft wel mijn club routine behoorlijk overhoop gegooid. Waar ik voorheen altijd wel 3 kamertjes maakte is dat post covid terug gegaan naar hooguit 2. Maar wel langere kamers. Kwaliteit voor kwantiteit zullen we maar zeggen maar ik wil tegeljkertijd ook geen enkele afbreuk doen aan de tijd voor corona. Helaas moet ik nu wat cryptisch gaan doen omdat ik een man ben van mijn woord. Ik heb een aantal dames belooft met geen woord te reppen over onze gezamelijke activiteiten. Een aantal schrijvers die wekelijks berichten schrijven zal zich hier wel in herkennen aangezien er momenteel 2 a 3 dames in sixsens rondlopen die liever niet hebben dat je iets over hen schrijft.
Maar zo was er dus een dag dat ik op het bankje bij de trap richting de sleutel balie zat. Bonnetje in de hand en een uiterst aantrekkelijke dame van 19 jaar op schoot. Ja, het is nog steeds de post covid gekte met wachttijden voor een kamer op een doordeweekse dag. Komt er op eens een man naar me toe de me ernstig vraagt of ik met haar naar de kamer ga. Want: " je weet toch wat anderen over haar zeggen". Duh, ik vond het hoogst opmerkelijk zoiets te moeten vernemen van iemand die in staat is uitstekend zijn eigen boontjes te doppen als zelfstandig ondernemer en daar voldoende inkomsten uit te halen om meerdere keren per week naar een saunaclub te kunnen gaan. Ik blijf het ongemakkelijk vinden om als jonge 40'tigger aan een 55 plusser uit te moeten leggen dat met name in een bordeel niet altijd alles is wat je denkt dat het is.

Maar goed. Dat kleine uurtje met die jonge dame op schoot heeft wel mijn reputatie als hondstrouwe klant definitief gevestigd. Soms met voordelen, soms met nadelen. Voor die tijd kwam het nog wel eens voor dat dames uit het niets verwijten naar mijn hoofd slingerde dat ik nooit met hen ging. Een nadeel was dan weer dat ik niet meer hoefde te rekenen op enige aandacht van de dames als het favorietje er was. Wat overigens weer ruim gecompenseerd werd op de dagen, weken of maanden dat ze er niet was. Dan stonden de andere dames in de rij om ........ (door hoort mijn interne nickname te staan die ik om redenen van anonimiteit voor me houd) te strikken voor een kamer. Want ze wisten ondertussen allemaal dat het meestal niet bij één uurtje bleef als ik het naar mijn zin heb.

Nou, het favorietje heeft natuurlijk collega's. Sommige zijn uiteindelijk zelfs goede tot hele goede vriendinnen geworden. Opmerkelijk in een milieu waarin jonge vrouwen elkaar soms de tent uitvechten omdat de één de ander net even verkeert aan keek. Maar dat ter zijde. Die goede collega's / vriendinnen werden natuurlijk wel eens uitgenodigd voor een triootje. Maar nog het meest heb ik genoten van die meiden door de vele uren ongedwongen op het terras, zonder verplichtingen of verwachtingen van een aanstaande kamergang.

Een volgende keer ga ik verder waar ik gebleven was. De oogjes worden mooi zwaar van het staren naar een scherm o_O

Laatst bewerkt:
Vandaag (Valentijnsdag) is het weer erg gezellig druk bij Sixsens.
De dames zijn allemaal in het rood, wat er mooi uitziet.
Weer veel leuke dames en heren even gesproken. Hoe vaker ik ga, hoe meer mooie nieuwe dames er zijn lijkt het wel 🙈.
De keuzestress begint onhandelbaar te worden… 😜.

Sissi stond al een tijdje op mijn lijstje, en vandaag was het dan eindelijk zover. Mooie lieve dame. Het was oké, maar de chemie ontbrak wellicht een beetje.
Toen weer naar de sauna, de bar, het restaurant en weer naar de sauna en naar de bar 😁.
Daar had Mira het op mij voorzien, en het zag er niet naar uit dat ze mij zou laten ontsnappen, dus met haar naar de kamer. Dit was uitstekend 👌.

Daarna weer naar de sauna, douchen en tevreden naar huis gereden 😇.

PS:
De stunner van de dag was wat mij betreft Annabel(la).
Lange slanke blonde fitgirl met een paar kleine tattoos. Onder aan haar beide kuiten is een ander jaartal te lezen. Ik vermoed dat dit de geboortejaren van haar ouders zijn. Of opa en oma wellicht 😆.
Ook heeft ze een opvallend moedervlekje op haar (linker geloof ik) bil. Super mooie billen trouwens 😍.
Ik heb haar wel even aangesproken om achter haar naam te komen, maar het viel me de hele dag al op dat ze er weinig zin in had, dus de gok niet gewaagd.
Als iemand ervaring heeft met deze mooie jongedame verneem ik dit graag 😊.

Laatst bewerkt:
Vandaag (Valentijnsdag) is het weer erg gezellig druk bij Sixsens.
De dames zijn allemaal in het rood, wat er mooi uitziet.
Weer veel leuke dames en heren even gesproken. Hoe vaker ik ga, hoe meer mooie nieuwe dames er zijn lijkt het wel 🙈.
De keuzestress begint onhandelbaar te worden… 😜.

Sissi stond al een tijdje op mijn lijstje, en vandaag was het dan eindelijk zover. Mooie lieve dame. Het was oké, maar de chemie ontbrak wellicht een beetje.
Toen weer naar de sauna, de bar, het restaurant en weer naar de sauna en naar de bar 😁.
Daar had Mira het op mij voorzien, en het zag er niet naar uit dat ze mij zou laten ontsnappen, dus met haar naar de kamer. Dit was uitstekend 👌.

Daarna weer naar de sauna, douchen en tevreden naar huis gereden 😇.

PS:
De stunner van de dag was wat mij betreft Annabel(la).
Lange slanke blonde fitgirl met een paar kleine tattoos. Onder aan haar beide kuiten is een ander jaartal te lezen. Ik vermoed dat dit de geboortejaren van haar ouders zijn. Of opa en oma wellicht 😆.
Ook heeft ze een opvallend moedervlekje op haar (linker geloof ik) bil. Super mooie billen trouwens 😍.
Ik heb haar wel even aangesproken om achter haar naam te komen, maar het viel me de hele dag al op dat ze er weinig zin in had, dus de gok niet gewaagd.
Als iemand ervaring heeft met deze mooie jongedame verneem ik dit graag 😊.
Annabelle is wel een eyecatcher ja, lief wipneusje en goed figuur. Ikzelf heb er geen ervaring mee maar ik had vernomen dat de communicatie met haar wat moeizaam verloopt?

Annabelle is helemaal mijn type, qua uiterlijk dan. Bij mijn (korte) bezoek, vorige week heb ik haar even aangesproken. Helaas doet ze geen TZ en geen PZC, dus dat was een no-go wat mij betreft. Jammer, want ze ziet er heerlijk uit. Ze doet ook niet veel om contact te maken met mannen. De hele tijd dat ik er was zat ze druk te geinen met twee andere Roemeense meiden.

Onder meer aanwezig op vrijdag 14 februari 2025 : 63 + 1 anoniem + 3 onbekend= 67

Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Alina, Amalia zw, Angela, Annabel, Bianca, Carla, Cleo R, Corina, Cristina, Delia, Diana, Dora, Eva, Irina bl, Jennifer, Julia 1, Kassi, Lia, Lulu, Mickey, Mimi, Mira, Nicole, Nikki, Roxy, Sabina, Saïra, Serena, Sunny (N),Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Dana, Domenica, Jasmine, Margareta, Maria, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Bella (It/Ro), Bettina (Ho) (N), Cleo G (Gr), Ella (Sp?,N), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Jessica (Ho), Johanna (Po), Katja (Mol), Lavinia (Sp?,N), Leticia (Ho), Martha (Po), Melek (Tu,N), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sofia (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Nicole, Mimi, Valentina

Recente terugkomers : Dora, Gloria, Jennifer, Martha, Raïssa,…

Laatst bewerkt:
Komen er in de SS ook mannen en vrouwen van 60 jaar ?
Ben wel nog goed actief op gebied van wandelen .
Na het lezen hier ben ik wel erg geintresseerd voor een bezoekje , maar is 2,5 u rijden en als ik daar dan beetje als jef de oude word aan zien lijkt dat me ook niet zo leuk .
Zo ja hebben de vrouwen dan wel intresse voor een lekkere beurt .

Na het lezen hier ben ik wel erg geintresseerd voor een bezoekje , maar is 2,5 u rijden en als ik daar dan beetje als jef de oude word aan zien lijkt dat me ook niet zo leuk .
Schaam je nooit voor je leeftijd! Oudere wandelaars brengen vaak "wijsheid, ervaring, rust en vertrouwen" mee en dat kan de gemiddelde DVP best waarderen. Of het 5 uur rijden vv. waard is moet jezelf besluiten!

Veel 60+ers daar hoor, onder de mannen dan. Zijn de dames aan gewend. Gisteren was er zelfs een krasse knar van rond de 80, schat ik zo in 😁👍.

Onder de dames zijn de oudsten rond de 50 ongeveer. Op een gegeven moment houdt het natuurlijk wel op tussen al dat geweld aan twintigers en dertigers.

Als je tijdens de week komt zal je heel veel leeftijdsgenoten tegenkomen. Je zal je helemaal thuis voelen. Er zijn maar enkele dames die hun 35e verjaardag al meer dan 15 keer gevierd hebben.

Veel 60+ers daar hoor, onder de mannen dan. Zijn de dames aan gewend. Gisteren was er zelfs een krasse knar van rond de 80, schat ik zo in 😁👍.

Onder de dames zijn de oudsten rond de 50 ongeveer. Op een gegeven moment houdt het natuurlijk wel op tussen al dat geweld aan twintigers en dertigers.

Tof : Bedankt voor het snelle antwoord zal er eens een 2 of 3 daagse trip van maken met hotel in de Limburg ben dan niet meer zo ver af .
Kijk eral naar uit .
Als je tijdens de week komt zal je heel veel leeftijdsgenoten tegenkomen. Je zal je helemaal thuis voelen. Er zijn maar enkele dames die hun 35e verjaardag al meer dan 15 keer gevierd hebben.
Bedankt man kom zeker eens af kijk eral naar uit
Schaam je nooit voor je leeftijd! Oudere wandelaars brengen vaak "wijsheid, ervaring, rust en vertrouwen" mee en dat kan de gemiddelde DVP best waarderen. Of het 5 uur rijden vv. waard is moet jezelf besluiten!
Bedankt voor je reactie . Ben wel nog geen 69 zoals op mijn profiel .
69 duid op wat ik graag doe met een lekkere meid ,
Het spreekt me wel aan om een bezoekje te brengen daar als ik al de positieve reacties lees .
Hebben dat niet in Belgie een mooie sauna club als deze . toch niet dat ik weet van heb .

Laatst bewerkt:
Zaterdag 15 februari was ik in Sixsens. Ik had wat Valentijnschocolaatjes meegenomen van Rafaelo. De tekst erop "You are the only one for me" en uitgedeeld. Helaas viel toen wel op dat er meerdere van die doosjes met rode strik rond gingen ;) .

De eerste kamer was met Duits Turkse Melis. Eén van de meest sensuele dames in Sixsens. Een heerlijk uur met haar gehad met heerlijk tongzoenen en pijpen (uiteraard ZC) en genieten van elkaar. Voor mensen die terug verlangen naar de goede oude GT tijd. Mijn tweede kamer was met Mimi, nog steeds de top in looks en service voor mij. Betere service dan Mimi, dan is het uiterlijk minder, mooier dan Mimi dan wordt de service minder. Voor de derde kamer had ik Carla blond in gedachte, maar deze beauty was langdurig geboekt. Dus een praatje gemaakt met de nieuwe Ella uit Roemenië. Maar zij vertelde me niet aan tongzoenen te doen. Lia en Elena stonden ook op de nominatie, maar Lia was nergens te bekennen en Elena was vroeg naar huis gegaan. Zou ik de nieuwe Raissa gaan proberen? Uiteindelijk ben ik bezweken voor de verleidingskunsten van Alicia met Mimi. Een spetterend trio was een mooie afsluiting. Alicia was niet zo wild als vorige week, maar ook dan wist ze mij weer top te zoenen en mijn erogene zones te bewerken, terwijl ik Mimi voor de tweede keer die dag neukte. Dit in kamer 26, waar ik mijzelf altijd zo manoeuvreer dat ik beide dames via de spiegelwand goed kan zien.
Het was een wat vreemde dag. Overdag erg rustig voor een zaterdag. Maar rond 9 uur stroomde de club ineens vol en kwam de sfeer er goed in! Overal leuk aan het feesten en dansen.
De belangrijkste verschillen qua dames vergeleken met vrijdag waren de afwezigheid van Delia, Henrietta, Jasmine, Lulu en Sissy en de aanwezigheid van Andra, Brianna en Stefanie.
De Line-Up was visueel weer uitstekend met stunners zoals Carla, Cleo (2x), Brianna en Serena en beauties als Alicia, Alina, Annabel, Bianca, Corina, Kassi, Katja, Mimi en Sofia.

Hi,

Wie heeft er al eens gekamerd met de hierboven genoemde Ella?
Sexy petite van 29 jaar, 1,60m, 50kg (hooguit), tattoos, getint, mooie lange zwarte haren. Alles erop en eraan.
Ze sprak me aan afgelopen week, en ik vond haar aantrekkelijk en sympathiek. Maar helaas had ik mijn kruid al verschoten.
Nu staat ze wel op mijn shortlist 😊.

Thanks,
Assman

Een bekende is met haar mee geweest. Ze vroeg eerst €100 voor 30 minuten, maar ging uiteindelijk akkoord met €80. Volgens die bekende was de service matig. Maar wie weet is het bij een ander wel goed? Het begon al op de trap met zeuren dat ze zoveel trap moest moest lopen. Eerlijk gezegd denk ik dat ze geen blijvertje is. Andere dames hebben een betere houding (vragen minder, zijn vrolijker en geven betere service) en daardoor zal ze weinig klanten krijgen, ondanks haar lekkere lijf.

Een bekende is met haar mee geweest. Ze vroeg eerst €100 voor 30 minuten, maar ging uiteindelijk akkoord met €80. Volgens die bekende was de service matig. Maar wie weet is het bij een ander wel goed? Het begon al op de trap met zeuren dat ze zoveel trap moest moest lopen. Eerlijk gezegd denk ik dat ze geen blijvertje is. Andere dames hebben een betere houding (vragen minder, zijn vrolijker en geven betere service) en daardoor zal ze weinig klanten krijgen, ondanks haar lekkere lijf.

Daar moet ik donderdag bij mn bezoek goed op letten. Niet per se naar de aantrekkelijkste trekken.

100/30 is wel stevig doorvragen, hopelijk kom ik dat niet te veel tegen 😂

W5 blijft hardnekkig beweren dat er lagere prijzen worden gehanteerd. Nochtans las ik op een ander forum, waar W5 ook veelschrijver is, dat de prijzen wel degelijk verhoogd zijn. Werd vandaag nog geschreven. (niet op het Gentlemen forum want daar mag dat niet geschreven worden)

W5 blijft hardnekkig beweren dat er lagere prijzen worden gehanteerd. Nochtans las ik op een ander forum, waar W5 ook veelschrijver is, dat de prijzen wel degelijk verhoogd zijn. Werd vandaag nog geschreven. (niet op het Gentlemen forum want daar mag dat niet geschreven worden)

De prijzen die ik in mijn hoofd heb is 70430 en 130460. Dat zijn de up-to-date prijzen die ik overal teruglees en zal hanteren.

Ik begrijp wel dat "oude klanten" wel nog 60430 en 110460 krijgen. Maar dat zal dan klantenbinding.

Daar moet ik donderdag bij mn bezoek goed op letten. Niet per se naar de aantrekkelijkste trekken.

100/30 is wel stevig doorvragen, hopelijk kom ik dat niet te veel tegen 😂
Zo heel aantrekkelijk vind ik haar nu ook weer niet, zeker niet in haar gezicht. En als de dames meer dan €80 vragen, dan kun je rustig met die dame samen naar de receptie lopen. Geheid dat haar prijs dan gezakt is, voordat je bij de receptie bent.

En @prospere moet misschien eerst even dit bericht lezen voordat hij uitspraken doet die niet kloppen.

al anders.
De prijzen die ik in mijn hoofd heb is 70430 en 130460. Dat zijn de up-to-date prijzen die ik overal teruglees en zal hanteren.

Ik begrijp wel dat "oude klanten" wel nog 60430 en 110460 krijgen. Maar dat zal dan klantenbinding.
Eigenlijk is discussie over prijzen zinloos want eindeloos.
Eindeloos in de zin dat er altijd (stam) gasten zullen zijn die hard roepen "Ja maar niet bij MIJ !!!!!!" Feit is dat hun vijvertje dames die €60 voor 30 minuten vragen steeds kleiner word. Of, houd de stopwatch er eens bij. Die 30 minuten zijn steeds vaker slechts 20 tot 25 minuten of 45 tot 50 als er een uur voor €110 is afgesproken.
Eindeloos in de zin dat er gentlemen (ja, in meervoud) als onofficiële spreekbuizen van de club willen fungeren en iets propageren wat niet door het management ondersteund word.
Eindeloos omdat er een héél klein groepje op andere plaatsen héél véél herrie maakt dat de oude prijs nog steeds de standaard is, terwijl er wel degelijk verschuivingen zijn. Dit kleine groepje overstemt echter wel een vele grotere groep die het stilzwijgend eigenlijk best wel prima vind dat er hier en daar een tientje meer gevraagd word.

Half oktober heeft een wekelijkse Sixsens bezoeker in een ander forum geschreven dat de prijzen van YY en SS naar elkaar toe zouden groeien. Deze man is onder een klein groepje stamgasten via de interne mail van dat andere forum beschimpt en zwart gemaakt, ondanks dat hij achteraf gezien gelijk had.

En toch is deze discussie eigenlijk ook héél makkelijk te beëindigen. Enigste voor waarde is dat je nieuw moet zijn in sixsens, en aan de entree of bij de uitleg van de kluisjes vraagt naar de actuele prijzen. Je zult dan precies te horen krijgen wat anoniemekerel al aangaf en hierboven in quote staat.

De hele discussie over welke prijs nou standaard is en of de prijsstelling uit bijvoorbeeld Dusseldorf of Köln (€100 voor 30 minuten) niet langzaam overwaait naar SS en YY begint wel heel erg te lijken op de eerste maanden van de Covid pandemie. Daarvan weten we allemaal hoe goed het hielp om de brandhaarden te isoleren :ROFLMAO:

Overigens, nog een finale tip: Succes als je op je strepen gaat staan en niet meer dan €60 voor het halve uur, of €110 voor het uur over hebt als de dame in kwestie eigenlijk meer vraagt. Jouw naam of verschijning is in no-time bekend in de club, helaas niet al te positief :cry:

Laatst bewerkt:
Klopt, op dat forum mogen geen onwaarheden geschreven worden. Er is namelijk NOOIT een vaste prijs geweest waar alle dames zich aan moesten houden, al hanteerde het gros van de dames wel dezelfde prijs. Nu is er nog steeds geen vaste prijs al hanteren veel dames 70p30 en 130p60. Is dat verplicht? Nee en daarom zijn er dames die voor hun vaste klanten 60p30 en 110p60 vragen.

Maar ga het gewoon zelf ondervinden…
Op dit moment is het nog steeds DE club in Nederland met de beste lineup (met afstand) qua kwaliteit en kwantiteit.

Klopt, op dat forum mogen geen onwaarheden geschreven worden. Er is namelijk NOOIT een vaste prijs geweest waar alle dames zich aan moesten houden, al hanteerde het gros van de dames wel dezelfde prijs. Nu is er nog steeds geen vaste prijs al hanteren veel dames 70p30 en 130p60. Is dat verplicht? Nee en daarom zijn er dames die voor hun vaste klanten 60p30 en 110p60 vragen.

Maar ga het gewoon zelf ondervinden…
Op dit moment is het nog steeds DE club in Nederland met de beste lineup (met afstand) qua kwaliteit en kwantiteit.
Inderdaad. Geld ook voor mij. Ik vind SS ook nog steeds DE club om in NL naar toe te gaan.
Ik vraag me ook wel eens af hoe leuk je club dag nog is als je de prijzen en eigenlijk te hoog vind maar toch gaat. Is dat masochisme?

En weer bedankt voor de feedback @Wandelaar5 🙂,
Ella staat inmiddels op mijn longlist.
Eens even kijken hoe lang ze het gaat volhouden bij SS inderdaad, en of ze zich wil aanpassen.

Nog even kort over de prijzendiscussie: voor de meeste dames ben ik "een nieuwe" (eind December begonnen bij SS) en zo'n 90% vraagt aan mij 70€ voor een half uurtje, waar ik prima mee kan leven. Voor een echte stunner (dan bedoel ik niet Ella) wil ik ook nog wel iets meer geven als dit nodig is.
Zoals ook al eerder gezegd: op het scherp van de snede onderhandelen gaat je waarschijnlijk geen gfe sessie opleveren… 😈.

En weer bedankt voor de feedback @Wandelaar5 🙂,
Ella staat inmiddels op mijn longlist.
Eens even kijken hoe lang ze het gaat volhouden bij SS inderdaad, en of ze zich wil aanpassen.

Nog even kort over de prijzendiscussie: voor de meeste dames ben ik "een nieuwe" (eind December begonnen bij SS) en zo'n 90% vraagt aan mij 70€ voor een half uurtje, waar ik prima mee kan leven. Voor een echte stunner (dan bedoel ik niet Ella) wil ik ook nog wel iets meer geven als dit nodig is.
Zoals ook al eerder gezegd: op het scherp van de snede onderhandelen gaat je waarschijnlijk geen gfe sessie opleveren… 😈.
Ik denk dat je als vaste klant dan ook een sterkere onderhandelingspositie hebt. Als een vrouw weet dat jij de club -tig keer per jaar bezoekt, zou ze wanneer ze instemt met jouw 110p60, er een vaste klant en dus inkomen bij hebben. Nieuwere bezoekers kunnen ook passanten zijn en dan wil je daar als dvp natuurlijk optimaal van profiteren en die bezoeker volledig leegzuigen…

Terug
Bovenaan Onderaan