Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pascale is 100% Belgisch. En Bulgaarse Melissa verstaat en spreekt een aardig woordje Nederlands.
Gisteren (25 januari, maar GR plakt 2 berichten aan elkaar) ben ik in Sixsens geweest voor de Balkan party. De dames van het lijstje van Bachatero van vrijdag waren er allemaal met uitzondering van Marlène, Amalia Blond (naar Roemenië, dus de komende tijd afwezig) en Janina (is er nooit in het weekend). Litouwse Melanie had ik de hele dag niet gezien, maar vertelde me rond 23 uur dat ze er de hele dag geweest was.
Er was nog een dame die anoniem wil blijven met halflang haar, Brianna was terug van haar vakantie net zoals Marissa, Poolse Kasja was er weer en er was een nieuwe dame: Roemeense Katja: knap, 29 jaar, slank, lang haar lichtbruin aan de bovenkant en blond onderaan. Dus er waren 62 dames.
Zelf heb ik kamers gemaakt met Sissy, Vanessa en een trio met Lulu en Patricia; allemaal een uur. Patricia was een toevalstreffer, zij kwam net de sleutel terugbrengen, toen Lulu en ik de sleutel kregen voor onze kamer. Zie hun recensies. Ik heb veel opgetrokken met een bekende die al een tijd niet had kunnen komen. Hij had nogal wat keuzestress :) , zelfs na een lange en spetterende jacuzzi kamer met Carla Blond. Uiteraard heb ik ook gebruik gemaakt van de wellness en met de nodige andere dames en heren gepraat. Een gesprekje met Annabel was niet zo succesvol. Haar Engels is nog erg slecht, ik had mijn twijfels of ze begreep wat ik vroeg. Ze herhaalde wel een paar keer "blowjob with condom". Dat is voor mij nog niet eens eens een dealbreker, maar in combinatie met haar jonge leeftijd en de moeizame communicatie leek het mij beter naar een andere dame te gaan. Er werd druk gekamerd, veel dames hadden een goede dag zoals Litouwse Melanie.
Maar dan de Balkan party. Bij de receptie stonden al glaasjes witte en rosé bubbelwijn. Ik had de hele week de Sirtaki geoefend om die met Cleo te kunnen dansen ;). De party begon om 8 uur. De beloofde Balkan snacks werden in het restaurant neergezet (of die rijkelijke hoeveelheden knoflooksaus op de Dürüm kebab nu zo'n goed idee waren? :unsure:). Ik heb in ieder geval wat baklava en zo'n dunne Turkse pizza punt naar binnen geschoven. Later kwam er in de bar ook nog een Balkan pizza. Maar het feestje was maar een matte bedoening. De sfeer kwam er niet echt in. Maar iets voor 11 uur sloeg ineens de stemming om. De hele bar was echt overal ineens aan het dansen. Met als hoogtepunt weer de polonaise in de vorm van de penguin dans. De twerkende Aisha en Carla blond trokken alle mannenogen naar zich toe. Maar de ster van de avond was voor mij de anonieme dame met halflang haar. Die was echt extreem sensueel aan het dansen in haar mooie jurk. Cleo bleek helaas de Sirtaki niet te kennen, dus heb ik maar met die anonieme dame en Aisha gedanst. Vlak voor 12 uur ben ik uit dit feestgedruis vertrokken. Het was een erg leuke dag met 3 top kamers.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan