Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Emma en Myriam zijn er toch nog steeds… 😮
(dus nog niet doorgereisd naar Denemarken, wat het verhaal was).

Steeds meer dames zijn nu terug van vakantie.

De prijs discussie lijkt in rustiger vaarwater gekomen.
60€ gaat niet meer lukken, 70€ lijkt de standaard te worden. Wat je daar voor krijgt moet je zelf met de dame bespreken.

Onder meer aanwezig op vrijdag 10 januari 2025 : 52 + 1 anoniem + 0 onbekend= 53

Roemeens: Amalia bl, Amalia zw, Andrea, Andra, Ariana, Cleo, Cristina, Delia, Elena, Elisa, Emma, Ina, Irina bl, Janina, Julia 1*, Kassi, Keyla, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Myriam, Patricia, Rebecca, Ruby, Saïra, Selena (N), Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Asra, Dana, Domenica, Jasmine, Margareta, Maria, Melanie, Sissi, Veronica,…

Overigen: Antonia (Ho), Cleo (Gr), Denise (Cuba), Gloria (Oekr), Jessica (Ho), Leticia (Ho), Lola (D), Lucy (Nig), Martha (Pol), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sofia (It/Ro) (N), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Ruby, Ariana, Valentina

Recente terugkomers : Amalia zw, Janina, Jessica, Julia 1, Mimi, Patricia, Rebecca, Saïra, Vanessa,…

* Julia 1 : normaal gebouwd, blond, ongeveer 30 jaar, zit bij Elena & co
Julia 2 : nieuw, slank, blond, ongeveer 20 jaar was er deze dag niet

Vraagje:
is het inderdaad zo dat je (kort) na een goeie sauna sessie moeilijker een stijve krijgt?

Een dame bij Sixsens vertelde mij dat dit normaal is, maar ik kan ook gewoon mijn dag niet gehad hebben natuurlijk 🙈.
Uiteindelijk kwam het toch nog wel goed hoor 😁.

Vraagje:
is het inderdaad zo dat je (kort) na een goeie sauna sessie moeilijker een stijve krijgt?

Een dame bij Sixsens vertelde mij dat dit normaal is, maar ik kan ook gewoon mijn dag niet gehad hebben natuurlijk 🙈.
Uiteindelijk kwam het toch nog wel goed hoor 😁.
=====> Huisarts.
Ik ben, ondanks wat problemen onder de motorkap, een fervent saunaganger en heb gelukkig nooit problemen
De meeste saunaclubbezoekers die wat moeilijker steigeren gaan simpelweg te vaak en worden door de gewenning minder snel geil.
Maar het kan ook iets lichamelijks zijn of psychische klachten. De mate waarin een man een erectie kan krijgen word ook wel eens beschouwd als een graadmeter hoe het fysiek of geestelijk met iemand gesteld is.

Onder meer aanwezig op vrijdag 17 januari 2025 : 57 + 1 anoniem + 0 onbekend= 58

Roemeens: Aïsha, Alena, Amalia bl, Amalia zw, Andra, Carla bl, Corina, Cristina, Diana, Delia, Elena, Elisa, Ina, Irina bl, Isabella, Julia 1*, Kassi, Lizzie, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Patricia, Rebecca, Ruby, Selena, Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Asra, Dana, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Cleo (Gr), Denise (Cuba), Ella (Mold) (N), Jessica (Ho), Leticia (Ho), Lola (D), Lucy (Nig), Martha (Pol), Melanie (Lith), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sofia (It/Ro), Stefania (It/Ro), Stella (Tsj/Ro),…

Zelf gekamerd met Amalia bl, Valentina

Recente terugkomers : Aïsha, Alena, Carla bl, Corina, Lizzie, Melanie Lith, Nancy, Natasha, Stacey, Victoria,…

Onder meer aanwezig op vrijdag 17 januari 2025 : 57 + 1 anoniem + 0 onbekend= 58

Roemeens: Aïsha, Alena, Amalia bl, Amalia zw, Andra, Carla bl, Corina, Cristina, Diana, Delia, Elena, Elisa, Ina, Irina bl, Isabella, Julia 1*, Kassi, Lizzie, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Patricia, Rebecca, Ruby, Selena, Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Asra, Dana, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Cleo (Gr), Denise (Cuba), Ella (Mold) (N), Jessica (Ho), Leticia (Ho), Lola (D), Lucy (Nig), Martha (Pol), Melanie (Lith), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sofia (It/Ro), Stefania (It/Ro), Stella (Tsj/Ro),…

Zelf gekamerd met Amalia bl, Valentina

Recente terugkomers : Aïsha, Alena, Carla bl, Corina, Lizzie, Melanie Lith, Nancy, Natasha, Stacey, Victoria,…

Bachatero, een echte bezoeker?
Of soms een AI compelatie die alles kan bijhouden en doorspelen?
Als het een lijfelijk iemand is komt hij nooit meer toe aan echt kameren! Doe dit dan bij de voetbaltoto en je bent miljonair!
Als het een lijfelijk iemand is komt hij nooit meer toe aan echt kameren! Doe dit dan bij de voetbaltoto en je bent miljonair!
Sorry Bachatero, als ik verkeerd zit!
Maar dan moet je ongetwijfeld gaan schaken.
Iemand met zulk herkennings- en aanwezigheidsgeheugen moet zeker de "schaak mat zetten" kunnen voordenken! Succes!

Iemand met zulk herkennings- en aanwezigheidsgeheugen moet zeker de "schaak mat zetten" kunnen voordenken! Succes!
Were are you, big brother? Ask for me please!!

Laatst bewerkt:
Herintreder. Ze kwam me bekend voor en ze zegt zelf zo'n 5 jaar geleden al eens actief te zijn geweest in Sixsens
De verwarring met de blonde Julia's is nu wel compleet. De knappe Julia ca. 30 jaar, mooie ruime B cup,, herintreedster die bij Elena zit gebruikt daarom nu de naam Bianca. Bij Elena zit ook een grote (ongeveer hetzelfde postuur als Elena met grote natuurlijke borsten) blonde Julia, ruim 30+ die eerder zei dat ze uit Polen kwam, maar gewoon Roemeens is. En dan hebben we nog de knappe zeer slanke 23 jarige Julia 2.

@maxxie Bachatero is een echte bezoeker, bij vele mensen hier persoonlijk bekend. Omdat hij een goed geheugen heeft en regelmatig in Sixsens komt kan hij inderdaad de dames zeer betrouwbaar benoemen. Dus goed dat je zei "Sorry als ik fout zit", want je zit ook fout :)

I wanr to play

I want to play
De verwarring met de blonde Julia's is nu wel compleet. De knappe Julia ca. 30 jaar, mooie ruime B cup,, herintreedster die bij Elena zit gebruikt daarom nu de naam Bianca. Bij Elena zit ook een grote (ongeveer hetzelfde postuur als Elena met grote natuurlijke borsten) blonde Julia, ruim 30+ die eerder zei dat ze uit Polen kwam, maar gewoon Roemeens is. En dan hebben we nog de knappe zeer slanke 23 jarige Julia 2.

@maxxie Bachatero is een echte bezoeker, bij vele mensen hier persoonlijk bekend. Omdat hij een goed geheugen heeft en regelmatig in Sixsens komt kan hij inderdaad de dames zeer betrouwbaar benoemen. Dus goed dat je zei "Sorry als ik fout zit", want je zit ook fout :)
Really sorry, wist niet dat iemand een dergelijk goed geheugen heeft, derhalve dacht ik aan een "technisch grapje". Knap Bachatero!

Terug
Bovenaan Onderaan