Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Emma en Myriam zijn er toch nog steeds… 😮
(dus nog niet doorgereisd naar Denemarken, wat het verhaal was).

Steeds meer dames zijn nu terug van vakantie.

De prijs discussie lijkt in rustiger vaarwater gekomen.
60€ gaat niet meer lukken, 70€ lijkt de standaard te worden. Wat je daar voor krijgt moet je zelf met de dame bespreken.

Onder meer aanwezig op vrijdag 10 januari 2025 : 52 + 1 anoniem + 0 onbekend= 53

Roemeens: Amalia bl, Amalia zw, Andrea, Andra, Ariana, Cleo, Cristina, Delia, Elena, Elisa, Emma, Ina, Irina bl, Janina, Julia 1*, Kassi, Keyla, Lulu, Marie, Mickey, Mimi, Myriam, Patricia, Rebecca, Ruby, Saïra, Selena (N), Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Asra, Dana, Domenica, Jasmine, Margareta, Maria, Melanie, Sissi, Veronica,…

Overigen: Antonia (Ho), Cleo (Gr), Denise (Cuba), Gloria (Oekr), Jessica (Ho), Leticia (Ho), Lola (D), Lucy (Nig), Martha (Pol), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sofia (It/Ro) (N), Stefania (It/Ro),…

Zelf gekamerd met Ruby, Ariana, Valentina

Recente terugkomers : Amalia zw, Janina, Jessica, Julia 1, Mimi, Patricia, Rebecca, Saïra, Vanessa,…

* Julia 1 : normaal gebouwd, blond, ongeveer 30 jaar, zit bij Elena & co
Julia 2 : nieuw, slank, blond, ongeveer 20 jaar was er deze dag niet

Vraagje:
is het inderdaad zo dat je (kort) na een goeie sauna sessie moeilijker een stijve krijgt?

Een dame bij Sixsens vertelde mij dat dit normaal is, maar ik kan ook gewoon mijn dag niet gehad hebben natuurlijk 🙈.
Uiteindelijk kwam het toch nog wel goed hoor 😁.

Vraagje:
is het inderdaad zo dat je (kort) na een goeie sauna sessie moeilijker een stijve krijgt?

Een dame bij Sixsens vertelde mij dat dit normaal is, maar ik kan ook gewoon mijn dag niet gehad hebben natuurlijk 🙈.
Uiteindelijk kwam het toch nog wel goed hoor 😁.
=====> Huisarts.
Ik ben, ondanks wat problemen onder de motorkap, een fervent saunaganger en heb gelukkig nooit problemen
De meeste saunaclubbezoekers die wat moeilijker steigeren gaan simpelweg te vaak en worden door de gewenning minder snel geil.
Maar het kan ook iets lichamelijks zijn of psychische klachten. De mate waarin een man een erectie kan krijgen word ook wel eens beschouwd als een graadmeter hoe het fysiek of geestelijk met iemand gesteld is.

Terug
Bovenaan Onderaan