Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onder meer aanwezig op zondag 15 december 2024 : 49 + 1 anoniem + 0 onbekend= 50

Roemeens: Aïsha, Alena, Alicia, Andra, Angelina, Ariana, Arya, Carla bl, Corina, Cristina, Daria, Elena, Elisa, Eva bl, Ina, Kassi, Keyla, Lulu, Marissa, Mickey, Mimi, Mira, Nicole, Ruby, Sabina, Stella, Valentina,…

Bulgaars: Alexandra, Asra, Jasmine, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Antonia (Hong), Barbie (Ned), Cleo G (Gr/Ro), Jessica (Hong), Lana (Let), Leticia (Hong), Lilly (Madag), Lucy (Nig), Melis (Tu)…

Zelf gekamerd met Jessica, Kassi, Angelina

Recente terugkomers : Lana, Lilly,…

Click

Laatst bewerkt:
CYBER

Op de 2e van de 12e zou het nog een keertje Cyber Monday zijn. Aangezien ik in de ochtend een afspraak had, kwam het me wel goed uit dat ik niet hoefde te haasten voor een leuke korting.

Dus op m'n gemak kwam ik rond 12:30 aan en tikte €50 af voor een wellness setje. Even opfrissen en even de innerlijke mens aansterken met een lekker ontbijtje. Het buffet was weer goed gevuld en de haring club deed z'n naam eer aan. Er lag welgeteld nog 1 haring. Alsof die speciaal op mij aan het wachten was :)

Ik las dat er een nieuwe lift aanwezig was. Kweenie of die er de vorige keer al was, maar het is een mooie aanvulling. Zowel voor degenen die minder goed te been zijn, als voor de steltlopers.
Em voor de gein ook even geprobeerd. Ik zat eerst te zoeken naar een knop, maar je moet op het plaatje op de touchscreen drukken. Misschien dat dit duidelijker kan met een pijl naar beneden en een pijl omhoog ofzo. Als je eenmaal doorhebt gaat het prima en de lift werkt ook naar behoren.
Er schijnt nog een lift te komen voor de hoger gelegen verdiepingen. Ben benieuwd waar die komt, want ik zie weinig beschikbare ruimte.

Toen ik met 1 van de dames aan het kletsen was hoe fijn en uitgebreid de wellness hier wel niet is, wist ze me te vertellen dat er buiten nog sauna bij zou komen. Zo hoef je niet meer al die trappen op om buiten (al dan niet in het zwembad) af te kunnen koelen.
Ik hou er namelijk van om na een sauna rondje in de buitenlucht rustig af te kunnen koelen. Liefst ergens beschut, zodat je in de winter niet in de striemende ijskouwe wind hoeft te staan.
Zo een stortbak of ijskoude douche erna is niet aan mij besteedt. Heb 1x een voetenbad met ijswater inclusief ijsblokjes geprobeerd, maar kreeg er zowaar kramp van.
Nee, dan liever relaxt op zo een houten bankje onder een afdakje voor/naast de sauna ofzo.

Enfin, behalve lekker eten en ontspannende wellness, valt er nog wel iets meer te doen in SS, namelijk: gokken! Jaja, je dacht dat ik het over wat anders zou hebben. Dat komt zo.
Maar de speelautomaten onder de trap in de bar zijn er nog wel, maar een stukje verplaatst achter de lift. Vraag me af wat ze nu met die lege hoek gaan doen...

En ja, er waren in de bar ook wat dames en heren. Ik schat de line up op rond de 20 dames. Heren leken iets in de minderheid, maar er was door de dag heen wel verloop.
Miss Black Tape project had ik niet gespot. Ook Gloria was de ganse dag nergens te bekennen. Natasha en Nancy waren er wel, maar ik had m'n pijlen eigenlijk op nieuwe vruchten gericht. De ijskoningin van vorige week was er wel, en bij 1 gast leek ze wat te ontdooien, maar dat was ook zo weer verdwenen.
Ik maar op m'n uitkijk post liggen wachten of er wat interessants voorbij zou komen. In de Kino heb je namelijk bij de ingang een paar ligplekjes waar je goed zicht hebt op voorbijgangers. Misschien wel had, want ik weet niet hoeveel er op -1 de andere kant de hoek omgaan om de lift te pakken om bij -2 uit te komen.
Enfin, ik lag daar zo, totdat er een leuke girl next door type naar binnen kwam om te koekeloeren of er wat gaar vlees bij lag. Onze blikken kruisten elkaar en ze kwam naast me liggen voor een praatje. Met een kleinigheidje werd het ijs al snel gebroken. Deze slanke blondine blijkt zich Amalia te noemen en uit Roemenie te komen. Er was een leuke klik en ik besloot de gok te wagen voor een kamertje. Geen moment spijt van gehad, want we hadden geweldig van elkaar genoten. Ze nam me mee naar een plek boven waar ze op de kamer zich voor- en achteraf even opfriste. De trein hoefde niet gehaald te worden en het erotische werd op een rustige manier opgebouwd.
Ik grap wel vaker dat de Zwitsers voor hun goeie precisie horloge het COSC hebben. Wel dan hebben wij het GOSC voor DVP die Goeie/Gouwe Ouwe Sauna Club service verlenen. Ook wel bekend onder sommige oudgedienden als de heilige drie eenheid van TZ, PZC en NMC. En Amalia slaagt met vlag en wimpel voor dit predicaat.
Later ging ik op het SS forum even kijken hoe de ervaring van anderen was met deze GOSC meid. Sterker nog, op een ander forum was ze verkozen tot miss SixSens 2023! Een titel die haar waardig staat. Ik kom graag nog eens op herhaling terug bij haar.

Erna lekker een hapje gegeten, nog wat wellness rondjes en een dutje gedaan. Erg fijn om eerst even goed uit te rusten, alvorens de lange rit terug aan te gaan.
Deze hele december maand hebben ze tot 12:00 een gereduceerd entree actie, waar ik hopelijk nog een keer gebruik van kan maken. Maar kameraad Klaus is terug in het land en wilt zijn zak nog op andere plekken legen. Hopelijk mag dat ook in SS...

Terug
Bovenaan Onderaan