Dat zou heel goed Bulgaarse Jessica kunnen zijn inderdaad.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben ook wel benieuwd naar Jessica. Misschien kun je een recensie aanmaken.Hi! Ik was gister bij SS en het was me weer een mooie ervaring. Ik was gaan kameren met volgensmij Jessica? Weten jullie hoe ze heet, dame van 24j klein litteken op haar neus en prachtig lichaam. Dacht datze uit hongarije of bulgarije kwam.
Ja weet je zeker dat zij dat is, zoja kan ik wel een recensie maken. Wil natuurlijk niet bij de verkeerde dame een recensie neerzetten. Tattoo op haar rechterbeen/zijkant bil. blond/donkerblond en litteken op haar neus.Ik ben ook wel benieuwd naar Jessica. Misschien kun je een recensie aanmaken.
Een vriend heeft met haar gekamerd gisteren, hij vond het zeeeer matig...Een letterlijk kleine aanvulling: Mara 24 jaar, klein, slank, zwart half lang haar en A-cup uit Albanië. Belooft volledige Sixsens service en sinds 3 dagen in Sixsens. Piercing boven haar mond en wat tattoos.
Ze vertelde mij dat ze wist dat er nog een Mara is in de club. Dat is wellicht de bevestiging die je nodig hebt?Er is inderdaad wat onduidelijkheid wat betreft de naam van deze dame, gisteren was er sprake van Dara, Dora of nu ook Mara.
Ik zal alvast de nationaliteit aanpassen tot een definitieve bevestiging…
Dan kun je in december zelfs wel een paar keer per week naar Sixsens gaan, want de hele maand december kun je tijdens happy hour voor maar €50 naar binnenWant met zo een voordelige deal voor zo een fijne tent, is het wel erg aanlokkelijk om van mijn regel 'elke week een andere club' af te wijken. Wordt dus vervolgd...
Ik heb zeker plannen om er deze maand nog eens naartoe te gaan, maar kameraad Klaus is weer in het land met een volle zak die ie nog op andere plekken wilt legenDan kun je in december zelfs wel een paar keer per week naar Sixsens gaan, want de hele maand december kun je tijdens happy hour voor maar €50 naar binnen
Donderdag is toch door de week?Werkt die Carmina ook doordeweeks? Ik weet dat ze geweldig kan pijpen, vandaar
Hey, zoals steeds een mooi en heel gedetailleerd verslag van je dag in de Sixsens!Mijn massagediensten werden ook gretig afgenomen: Christina, Melissa, Jasmin 2x, Kassi, Mickey en Mary vroegen mij om een massage.
Voor mannen ben ik wel veel duurder als ik geboekt wordt voor een massage dan de professionele masseurs Henrietta en Roberto. Die wil ik ook niet het brood uit de mond stoten. Maar vanaf €500 valt er te praten@peter3
De dames zijn lyrisch over de massages van W5, wellicht (als je het vriendelijk vraagt) kan je het een keertje zelf ervaren.
Hangt denk ook nu af van de extra'sVoor mannen ben ik wel veel duurder als ik geboekt wordt voor een massage dan de professionele masseurs Henrietta en Roberto. Die wil ik ook niet het brood uit de mond stoten. Maar vanaf €500 valt er te praten
Deal!Voor mannen ben ik wel veel duurder als ik geboekt wordt voor een massage dan de professionele masseurs Henrietta en Roberto. Die wil ik ook niet het brood uit de mond stoten. Maar vanaf €500 valt er te praten