CAPITOL
Op de 25e van 11e besloten te willen genieten van een uitgebreid dagje wellness. Althans, voor saunaclub begrippen...
Door files duurde de rit een flink stuk langer dan verwacht. Gelukkig hebben ze sinds kort een verlengd happy hour entree tot 12:00, dus ik maakte me geen zorgen en kon nog even in Duitsland voordelig de tank volgooien.
Des te groter was mijn verrassing dat ze die dag een aanbieding hadden met Cyber Monday. Net als met de 2 Black Friday dagen is de gehele dag de entree slechts €50. Met een glaasje bubbels bij de entree voor de liefhebbers.
Dus na het betalen me naar -1 begeven om met om me om te kleden en op te frissen.
Erna richting het restaurant voor de bevrediging van de innerlijke mens met een heerlijk omeletje. De haringclub had die dag geen haring, maar daarvoor in de plaats zalm. Verder nog uitgebreid beleg, wat rauwkost, broodjes, croissants, tosti, een worst pannetje en soep aan toe.
Ook een tapje met appelsap, fruitmix sap, en met mint/citroen water, naast de postmix fris apparaat.
In de veranda mijn ontbijt lekker zitten oppeuzelen, omdat je daar wel op je mobieltje mag zitten in tegenstelling tot het restaurant. Het was die dag behoorlijk winderig en je hoorde zeil klapperen. Gelukkig was het nabij de heaters lekker warm en deed iedereen ook de glazen schuifdeuren netjes weer dicht bij het passeren.
Tijdens het eten gaf ik m'n ogen goed de kost. Ik spotte namelijk 3 slanke dames die wel in mijn straatje passen. Eentje had haar borsten afgeplakt alsof ze fungeerde in een Black Tape Project. Als je niet weet wat ik bedoel, zoek dat maar op op Youtube.
Mijn date van de dag Natasha bleek ook al aanwezig te zijn, dus genoeg keuze.
Om uit te buiken besloot ik de mens room op te zoeken. Blijkt dat deze is verdwenen en de nieuwe massage room is geworden. De deur stond open, dus ik besloot een kijkje te nemen. Het zag er wel netjes en wat ruimer uit als de oude massage ruimte. Wat me opviel was dat je er niet meer het hoekje om kon om bij de zachte rustbedjes te komen.
Dus ik benieuwd de wellness ruimte ingelopen en zag dat deze was uitgebreid met de oude rust ruimte. Voorzien van wat kunstgras tegen vochtige slippers. Helaas waren de zachte bedjes vervangen voor van die ligbedden uit de tuin. Die liggen een stuk minder comfortabel. Doch a la, Mentholbear heeft wel op mindere plekken liggen snurken. En zodoende toch er toch een dutje gedaan. Het voordeel van deze indeling was dat veel meer mensen de rust ruimte weten te vinden. Want de mens room en de rustbedden werden zelden gebruikt als ik er was. Nu dus een stukje meer.
Nadeel is dat de jacuzzi er erg gehorig is wanneer deze aan staat. En al helemaal als er gasten in zitten te kletsen...
Na het uitbuiken wat wellness rondjes gedaan. Alles was functioneel, de stoomcabine, de bio sauna, de jacuzzi welke lekker warm was, en de Finse sauna. Deze had nu behalve de knop voor water over het kacheltje ook een emmertje met aufguss erin. Die keuze verbaasde me wel, want voorheen stonden bordjes dat je er niet zelf water overheen mocht gieten. Ik duim dat niemand met een overvloed aan water de kachel sloopt...
Op verzoek werd ook het zwembad geopend door de lokale Grote Vriendelijke Reus: Maurice. Gezellige vent die in is voor een praatje en een lolletje met de dames. Het zwembad was welliswaar verwarmd, maar minimaal. Het zal niet veel boven de 10 graden zijn geweest. In elk geval te koud voor deze koukleum om erin te liggen dobberen. Dus em enkel als dompelbad gebruikt. Husky zou er zich in thuis hebben gevoeld...
Na de heropening van YY blijkt dat imho SS de titel van beste wellness capitol in het saunaclublandschap van NRW en omstreken blijft behouden. Daarbij gaan er geruchten rond dat ze buiten er een sauna bij willen bouwen, zodat je niet al die trappen op en af hoeft om na een saunarondje in het zwembad te duiken. Ze zitten er niet stil!
Het was intussen alweer tijd voor de snacks in de serre, en lekker van gesmuld om na een rondje door de club aansluitend in de kino te liggen uitbuiken. Ik lig er graag bij de ingang, zodat je de dames voorbij ziet lopen. Helaas de rest van de dag Black Tape lady nergens meer gespot. Ik vermoed dat ze op deze rustige dag eerder is vertrokken. Had ik gelijk m'n slag moeten slaan...
Terwijl ik daar zo een beetje lag te luieren kwam daar ineens m'n date te voorschijn. Natasha vroeg of ik zin had in weer een trio met haar vriendin Nancy. Daar had ik wel oren naar, maar mijn buikje was nog rond en had zeker nog een kwartiertje nodig. We spraken over 20 minuutjes later af, waarbij zij alvast een kamer zouden regelen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik een paar minuutjes voor tijd nog even een douche genomen niet als een meurende oerang oetang ten tonele te verschijnen, maar als een fris hoentje dook ik met beide dames een kamer op. Deze 2 zijn goed op elkaar ingespeeld en weten wel hoe ze een trio moeten opzetten. De sessie werd rustig opgebouwd van een GFE tot een PSE aan toe. De tijd vloog voorbij en voor ik het wist waren we alweer een uur verder. Ik ging nog even naar de auto om een extra presentje te halen, aangezien ik niet wist dat het vandaag een trio zou worden met Nancy erbij.
Na het opfrissen lekker weer wat wellness rondjes gedaan en de voederbakken wezen plunderen van het avondbuffet. Die was weer rijkelijk gevuld met van alles, waarvan vooral de spareribs me bij zijn gebleven. Zo jammer dat ik na m'n natuurlijke maagverkleining minder naar binnen kan werken, anders was die bak geheid leeg geweest
Om het eten te verteren maar wat door de club gewandeld. Of eigenlijk meer op zoek naar miss Black Tape Project, maar dus niet meer gevonden. Ik besloot maar in een rustig hoekje in de bar te gaan zitten. Een blondine die ik wel lekker vond, leek me iets te veel een ijskoningin waarbij ik de vrees had ze op de kamer zich zou ontpoppen tot zeester...
Terwijl ik daar zo zat kwam er een dame op me af en nam naast me plaats om zich voor te stellen. Gloria zou ze heten en van oorsprong uit Oekraine komen. Er volgde een leuk praatje en hoewel ik wel geinteresseerd was, zat mijn buikje nog vol en was ik ook best wel op na de trio. Ze nam afscheid en verliet me, maar in gedachte hoopte ik haar de volgende week te treffen. Want het lijkt me wel een goeie op de kamer. Later op het Trappenhuisforum werd mijn vermoeden bevestigd dat dit geen slechte keuze zou zijn.
Ik had weer wat om uit te kijken voor volgende week bij mijn volgend bezoek. Want met zo een voordelige deal voor zo een fijne tent, is het wel erg aanlokkelijk om van mijn regel 'elke week een andere club' af te wijken. Wordt dus vervolgd...