UIteraard kan je wel in het kino een dame vragen je te 'helpen' tijdens het kijkenIn een cabine alleen met dame en aftrekken in de kino is not done. Het spreekt zich rond onder de dames...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUIteraard kan je wel in het kino een dame vragen je te 'helpen' tijdens het kijkenIn een cabine alleen met dame en aftrekken in de kino is not done. Het spreekt zich rond onder de dames...
In een cabine (als er geen kamers beschikbaar zijn en je niet wil wachten) alleen met dame en aftrekken in de kino is not done. Het spreekt zich rond onder de dames...
Klopt als je hiermee de regio Benelux-NRW bedoelt ja. Voor een gelijkaardige line-up dien je dieper Duitsland in te gaan, en dan nog...Sixens is een prima club - ik denk de enige op dit moment met een 'grote' line-up als ik het forum een beetje lees ....
Wel wel, zo voorspelbaar .Wel bijzonder, een aantal negatieve reacties op het sixsens forum vandaag en opeens ligt de site eruit, toeval?
Wat bedoel je met 'Finnen'? Ik neem aan geen inwoners uit Finland. Edit: ik heb het opgezocht en ik weet nu wat je bedoelt -> the usual suspects.Gisteren weer in Sixens geweest ... in de middag een redelijke aanwezigheid van dames, echter na het avond eten werd het een minder omgeving daar:
veel minder dames en veel van de dames die er nog wel waren werden opeens enorm luidruchtig tegen elkaar maar ook tegen de ijsberen.
Ijsberen toeschreeuwen 'You want to fuck with me' etc - tot het ordinaire aan toe.
Ook het publiek werd opeens heel anders - veel 'Finnen' welke enorm luidruchtig waren.
Vreemde overgang; besloten om maar snel naar huis te gaan - dit is niet zoals ik Sixsens ken
Eeuwig zonde inderdaad! Ik zou graag uitwijken naar een andere club - maar qua aantal dames is Sixens nog steeds de enige met dit aantal als ik het zo lees ....Wat bedoel je met 'Finnen'? Ik neem aan geen inwoners uit Finland. Edit: ik heb het opgezocht en ik weet nu wat je bedoelt -> the usual suspects.
Ik was er gisteren overigens ook, maar was om 18.30 na het avondeten vertrokken. Heb dus niks meegekregen van de 'herrie'. Kun je nu ook al niet meer midweeks rustig genieten...
Prima toch. Als het een zelftest is dan is de drempel voor de dames ook laagSinds zaterdag word je test of vaccinatiebewijs bij de receptie echt gecheckt. Als je die niet hebt krijg je de keus om je ter plekke te laten testen. Als je dat allemaal niet wilt kom je er niet in.
Prima toch. Als het een zelftest is dan is de drempel voor de dames ook laag
Zijn er kosten aan verbonden?Sinds zaterdag word je test of vaccinatiebewijs bij de receptie echt gecheckt. Als je die niet hebt krijg je de keus om je ter plekke te laten testen. Als je dat allemaal niet wilt kom je er niet in.
Zijn er kosten aan verbonden?
In dat lijstje klopt het niet dat Bulgaarse Melanie er was, die blijft een tijdje weg, net als de Bulgaarse Maria (maar die stond inderdaad niet in je lijstje).Tot slot nog een onvolledig overzicht van de aanwezige dames.