Zoals vabarik al zei hangt het 100% af van de dame en vooral of ze denkt dat ze je op die manier kan verleiden tot een kamerbezoek. Sommigen gaan daarin heel ver en willen je zelfs in de bar al beginnen af te trekken. Anderen raken je helemaal niet aan en praten alleen.Nog een vraagje van een complete nieuwkomer (in de saunaclub wereld). Ik hoop eind september een keer te kunnen gaan, wordt dan een donderdagavond, hopelijk ook een goed moment om voor de eerste keer te gaan.
Ik vroeg me af hoe het zat voordat je gaat kameren. Kan je al met een dame tongzoenen voordat je je keuze maakt of is je keuze dan al gemaakt? Gebeurt dat überhaupt in de publieke ruimte?
Ik vroeg me dus ook deels af wat de presales en aftersales inhouden? Alvast bedankt!
Afspreken met een ervaren beer klinkt wel als een goed (slim) idee, maar vind ik ook wel weer spannend. Ik weet ook pas last-minute of ik kan, ik woon niet in de buurt.
Pre/aftersales is meestal gewoon een gezellig praatje. Soms met wat kusjes of tongzoenen of wat gefriemel onder je badjas. Hoe meer je toelaat tijdens de presales bepaald natuurlijk wel hoe pijnlijk het word als je dan toch nee zegt om gaan te kameren. Helemaal als je laat blijken dat je het allemaal erg lekker vind wat ze doet.
Tongzoenen in de "publieke ruimtes" gebeurt bij het zwembad, in de bar, uiteraard in de kino en soms terloops op de gangen... maar vooral pas op initiatief van de dames! Daar is soms niet veel voor nodig, maar toch.
Of donderdag avond een goede avond voor je word hangt ook veel van jouw af, er zijn altijd genoeg meisjes. Als jij gewoon een goed humeur hebt en niet stomdronken daar rondwaggelt (ja ik heb ze vaak genoeg gezien) en de meisjes met respect behandeld, komt het echt wel goed.