- 188
- 01/07/21
- 110
Ik ben bang dat dat gewoon 120 gaat worden.Is 1 uur dan nog steeds 100 of 110 of hoe moet ik dit lezen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben bang dat dat gewoon 120 gaat worden.Is 1 uur dan nog steeds 100 of 110 of hoe moet ik dit lezen?
Wel lastig om ook tientjes mee te nemen want wisselen wordt hem ook niet lijkt mij.Is 1 uur dan nog steeds 100 of 110 of hoe moet ik dit lezen?
Ik denk het ook, er is nu zowat een monopolie positie van SS in een wijde straal.Ik weet niet hoe het in Duitsland is maar is de prijs daar lager voor dame en club en het gaat weer allemaal open dan zal sixsence het zeker merken.
2x 60 zou het 120 euro moeten zijn dan, och bij clubs als Acapulco Gold en Penelope is het nog altijd 40 euro voor een half uur en entree is 25 euro.Is 1 uur dan nog steeds 100 of 110 of hoe moet ik dit lezen?
geen dames = geen clubLijkt mij dat de club de regels bepaald en niet de dames.
Er zullen beren wegblijven na die verhoging.
De dames willen een verhoging maar de club gaat 65 euro pp missen
Wat weegt het zwaarst.
Het gaat mij niet om het geld maar het gemak.Het moest er ooit van komen. We betalen al twintig jaar hetzelfde. Die paar oude rakkers die het hiervoor gaan laten… adieu.
Hopelijk zorgt de verhoging voor de terugkeer van de gewoonlijke standaarddiensten voor het starttarief!!!
Wat zou je er van vinden als jouw loon volgens zo'n redenering naar beneden zou werd afgerond?Het gaat mij niet om het geld maar het gemak.
Met 50 of 100 betaald makkelijker.
Anders moet je tientjes bij je hebben of de dame moet dan weer naar beneden om te wisselen,,niet handig.
En de oplossing is simpel, van te voren voldoende tientjes/twintigjes bij je hebben, je kunt bij de meeste automaten gewoon pinnen met biljetkeuze.Anders moet je tientjes bij je hebben of de dame moet dan weer naar beneden om te wisselen,,niet handig.
Hopelijk zorgt de verhoging voor de terugkeer van de gewoonlijke standaarddiensten voor het starttarief!!!
Zoals ik het had begrepen alleen 1e half uur een tientje 'opstartkosten'. Dus 1e half uur 60 euro, elk half uur daar boven op 50 euro. Anderhalf uur zou dus 160 zijn en 2 uur 210 euro.Wat zijn nou de kamerprijzen?
Is anderhalf uur 160 of 170 euro en 2 uur 210 of 220 euro?
Heb aan verschillende dames gevraagd, de een zegt de oude prijs +10 euro, de ander zegt 110 euro per uur en het derde aangevangen half uurtje zou dan dus wederom 60 euro zijn.
Waar haal je dat vandaan en als al dat zo is zal er wel een leegloop van dames aanstaande zijn als ze tussen 11:00 en 18:00 hun geld moeten verdienen.Na 18.00 geen sex & sauna, dus alleen nog bar en restaurant open.