Capone1981
Wandelaar
- 40
- 16/10/22
- 29
Klinkt als een goede opdracht @Wandelaar5
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNa goed zo een 5 jaar wil ik de 6S nog eens een bezoekje aandoen. Echter kan ik me helemaal niet meer herinneren of er haardrogers zijn voor de mannen?
Beetje een vreemde vraag misschien, maar ik wil komen met de moto en dan is de hele dag rondwandelen met een "helmkop" knap vervelend.
Dat had ik de eerste keer ook maar naarmate je vaker gaat wordt het steeds beter.Ik ben er gister voor het eerst geweest, voor het eerst naar een saunaclub ook meteen. Club was mooi en meer dames dan heren. Wel de slechtste betaalde sex ooit gehad maar dat verwijt ik mezelf
Ben alleen bang dat ik er niet veel vaker ga komen. Woon zelf in Friesland dus het is niet bepaald om de hoek. Was gister voor een zakenafspraak in Duitsland en reed er zo goed als langs.Dat had ik de eerste keer ook maar naarmate je vaker gaat wordt het steeds beter.
Och alles is relatief , Ik woon een half uurtje van SS maar ga ook graag soms in de winter naar schaatswedstrijden in Thialf. Misschien een keertje woningruil in een weekend .Ben alleen bang dat ik er niet veel vaker ga komen. Woon zelf in Friesland dus het is niet bepaald om de hoek. Was gister voor een zakenafspraak in Duitsland en reed er zo goed als langs.
Oja dat is een goed idee. Het is wel aan te raden de handleiding van mijn vrouw eerst aandachtig door de te lezen. Zou ik hem je mailen?Och alles is relatief , Ik woon een half uurtje van SS maar ga ook graag soms in de winter naar schaatswedstrijden in Thialf. Misschien een keertje woningruil in een weekend .
Ja je kunt ook de entree pinnen. Je betaalt dan €0,50 extra. Op je afschrift staat dan "X-actor Lemiers"Hoi,
Ik ga morgen een bezoekje brengen. Kun je met pin de entree betalen? En zo ja, wat staat er op je afschrift? Anders ga ik nog wat pinnen thuis in de buurt
dankjewel ben benieuwd! word 1ste keer een fkk bezoeken. wel geruime ervaring met dvp en huizen in nederland maar dit word voor mij de 1ste keer.Precies op de openingstijd zijn er nog niet veel dames, maar er zijn er altijd een handvol. Vanaf een uur of 12 zijn er meer dan genoeg dames. Dus kijk het even rustig aan en pak een ontbijtje. Ik ben er zelf meestal iets voor 11 uur.
Ja je kunt voetbal kijken op een groot scherm op het overdekte terras tegenover de receptie en op een groot scherm in de bar op -2. Tijdens de voetbal is er vaak een hogere beschikbaarheid van dames, dus een goede tijd om met je favoriete dame de kamer op te gaan !
Sixsens is geen FKK. FKK betekent dat de dames geheel naakt rondlopen. Sixsens is een saunaclub waar de dames in sexy kleding/lingerie rondlopen en sommigen topless. FKK "in de buurt" zijn Babylon en Venus in Hamminkeln op de meeste dagen. Maar dat mag de pret niet drukken, met de uitgebreide en gevarieerde line-up in Sixsens ga je vast keuzestress krijgen qua dames en de zeer uitgebreide wellness staat garant voor een dag op en top relaxen.dankjewel ben benieuwd! word 1ste keer een fkk bezoeken. wel geruime ervaring met dvp en huizen in nederland maar dit word voor mij de 1ste keer.
Ze doen maar hé. Ik weet het dat is maar 5.00 € maar toch op termijn zal zich dat wreken vrees ik waar de dames het slachtoffer van gaan worden. Nog geen eeuwigheid geleden was het nog 50.00 € volgens mij. Indien de dames dan ook nog eens een prijsverhoging gaan toepassen ja dan begint het stilletjes aan toch door te trekken in menig mannen hunne portemonnee. Ook moet de club oppassen dat ze op termijn hun eigen graf niet aan het graven zijn. Ik vermoed dat het wel op de drukke dagen ( donder-vrij- en zaterdag) geen of bijna geen invloed zal hebben op het klantenbestand. Maar voor in het begin van de week denk ik toch wel met dat men daarbij minder klanten zal hebben en dat word op termijn minder dames wegens te weinig verdienen. Zo zou men bij Sixsens wel eens in de negatieve spiraal kunnen geraken hoor voor de eerste helft van de week.De entreeprijs gaat per 1 januari met €5 omhoog. Dus tot half 12 €60 en daarna €70 entree. En het (weinig bekende) 75 minutentarief gaat naar €50.