janpeters123
Newbie
- 17
- 14/11/22
- 5
Zijn er ergens foto's te vinden van de dames?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij deze club nietZijn er ergens foto's te vinden van de dames?
De prijs aanpassingen komen snel , het is met een wrange smaak dat ik zal doorslikken. Ik wacht dus nog een volgende indexaanpassing van mijn inkomen af.De entreeprijs gaat per 1 januari met €5 omhoog. Dus tot half 12 €60 en daarna €70 entree. En het (weinig bekende) 75 minutentarief gaat naar €50.
Prijsstijging kan averechts werken....alles wordt duurder is het argument..straks vragen de dvps 5 euro meer vanwege de gasprijzen...de prijzen zijn niet onderbouwd .mijn inziens zijn de prijzen hoog genoeg en zijn eerder al verhoogd en ervaring leert dat als alles weer wordt als voorheen zullen de prijzen niet dalen.De prijs aanpassingen komen snel , het is met een wrange smaak dat ik zal doorslikken. Ik wacht dus nog een volgende indexaanpassing van mijn inkomen af.
Nog niet zo lang geleden was de happy hour prijs geldig tot 14 uur. Voor mij was dit tijdstip haalbaar i.v.m. de afstand die ik dien af te leggen.
Nu mijn bezoekjes zijn sinds een jaar heel wat beperkter geworden - zeg maar 1/4de - mede door de (brandstof)prijzen en de toenemende files.
Doc
Er zijn er verschillende met een grote neppe buste. Ik denk spontaan aan deze drie:Wat is de naam van de dame die grote neppe sillicone borsten heeft ? ( aletta ocean) gehalte
Helemaal nep ook ?Bij Aletta Ocean denk ik eerder aan Alev. Te herkennen aan de tattoo van een rode roos op haar hand en een pistool op haar been. Heel mooi slank lijf.
Begin eens met te vragen wat haar naam is, je krijgt haar echte naam toch niet dus haar werknaam zal ze zonder problemen direct willen vertellen, en als zij denkt dat er wat te halen valt zal zij het gesprek wel voortzetten, als jij dat niet doet...Hoe spreek je de dames normaal gesproken aan en hoe bespreek je de eventuele services? Ik ben afgelopen week eens binnengewipt maar vond het redelijk ongemakkelijk.
Van de ene kant heb je dames die meteen naar je toekomen (en soms erg opdringerig zijn, daar heb ik geen zin in) En van de andere kant heb je dames die rustig afwachten en ergens zitten. Ga je er gewoon langs zitten en begin je een gesprekje of ge je meteen voor de 'wat bied je aan'?
Of juist niet, omdat wanneer je eerst een half uur alles gaat voorbespreken en uitonderhandelen om vervolgens precies 30 minuten perfect te kunnen kameren een illusie is.Bespreek wel beter dan je wensen en de mogelijkheden bij de dame van je keuze van te voren en vooral ook de prijs hier van om misverstanden te voorkomen.
Ook kan je tijdens het meestal korte gesprekje peilen of er iets van een klik is of juist helemaal niet.
Stel je gewoon eerst voor en laat haar zich voorstellen. Prijzen en services vraag ik wel als een kamergang ter sprake komt.Hoe spreek je de dames normaal gesproken aan en hoe bespreek je de eventuele services? Ik ben afgelopen week eens binnengewipt maar vond het redelijk ongemakkelijk.
Van de ene kant heb je dames die meteen naar je toekomen (en soms erg opdringerig zijn, daar heb ik geen zin in) En van de andere kant heb je dames die rustig afwachten en ergens zitten. Ga je er gewoon langs zitten en begin je een gesprekje of ge je meteen voor de 'wat bied je aan'?
Wat denk je zelf?Betaal je wel entree of kan je gratis naar binnen? Lijkt me stug hahaha
Misschien eens op de website van Sixsens kijken ? Daar staat alles netjes vermeldDat is mijn vraag toch en ja hoeveel is de entree?
Ja, wie verwacht nu dat daar die informatie te vinden is.Misschien eens op de website van Sixsens kijken ? Daar staat alles netjes vermeld