My first time Sixsens - Romanian day!
Daar ging ik dan vanmorgen, om 08:45 uur de auto in met als doel om circa 11:00 uur te arriveren zodat ik happy hour zou kunnen meepakken. Helaas….dikke file op de A2 en uiteindelijk pas tegen 12:00 uur ter plaatsen. Dit was ook direct een van de weinige dingen die tegen zaten.
Na binnenkomst liet de beveiliger, aardige kerel, de kleedruimte en het restaurant zien en hij wees me waar ik de wellness en de bar kon vinden. Bij binnenkomst viel mijn mond overigens al open van zoveel schoon bij de bar, op de trap en in de gangen. Mijn nervositeit nam alleen maar toe!
Door de tips van jullie, waarvoor dank, heb ik eerst een rondje wellness gedaan en vervolgens wat gegeten. Zodoende kwam ik wat tot rust en kon ik weer een beetje helder denken
. Overigens kwam tijdens mijn eerste rondje wellness een vent bij me in de sauna zitten met een verhaal over samen op de kamer gaan met een vrouw en dat hij zo7 toekijken. Ik moest in mijzelf grinnekend denken aan de verhalen van een aantal van jullie over deze vent, ik herkende het direct. Ik ben er niet op ingegaan en heb uit beleefdheid een praatje met hem gemaak. Achteraf spijt van, bij mijn 2e wellness ronde achtervolgde hij mij het stoombad in, toen begon ik het irritant te vinden. Afijn, gelukkig droop hij wederom snel af en kon ik van de wellness genieten. Ik ben een echte sauna liefhebber, Sixsens is een mooie combinatie van wellness en erotiek. Alleen jammer dat de dames niet mee mogen doen aan de wellness. Afijn.
Na rondje wellness en eten ik de bar in. Wat onwennig schoof ik aan de bar en keek een minuut of 10 mijn ogen uit. Af en toe kwam er een dame voorbij die contact probeerde te make, maar dat waren nu juist niet degene die mij konden bekoren. Met andere ijsberen contact leggen ging ook niet (allemaal groepen), dus ik zat er wat verloren bij. Totdat de Roemeense Elena naar mij toekwam en zich om mij heen krulde. Schitterende dame van begin 30, mooi lang zwart haar, slank en met denk ik behulp van de dokter een mooie D cup. Met haar naar de kamer gegaan voor 30 min €60. Tongzoenen was niet inbegrepeen wilde ze €40 voor hebben, niet gedaan. Elena is een leuke meid, wel vrij directief….was prima voor eerste kamer. De spanning was er af na een zeer geslaagde eerste kamer.
Vervolgens aan mijn 2e rondje wellness begonnen en daarna in de men's room rustig een deel van mijn boek gelezen. Ik had er weer zin in en keerde weer terug naar de bar. Dit keer wel een tijdje zitten praten met een aardige kerel uit Luik. In eerste instantie zag ik niet direct iets van mijn gading zich door de bar bewegen totdat Ruby de bar in kwam. Zij had zo het jongere zusje van Elena (mijn eerste kamer) kunnen zijn. Mooie Roemeense van ik denk eind 20, lang zwart haar slank en volledig echte schitterende borsten, ik twijfel tussen D of E. Super leuke en lieve meid, die na wat aandringen TZ in de 30 min €60 inclusief deed. Dit was echt een geweldig half uur, wat een mooie meid en wat een fantastische sex! Als dank een tip van €10 gegeven.
Na deze kamer een 3e ronde wellness gedaan, gerust op een van de bedden, mijn boek gelezen en nog wat gegeten. Tussen alle gangen veel gedronken en een laatste keer om 15:45 uur richting de bar gegaan om een dame uit te zoeken voor een 3e en laatste kamer. Maar ik zocht niet uit, ik werd uitgezocht. Terwijl ik zelf dacht nu voor een ander type te gaan werd ik in een omhelzing genomen door Jessy, ook weer een mooie slanke Roemeense dame, dit keer met denk ik slechts een B cup, die mij echt versierde. Ik was als was in haar armen. Nadat we eerst de bar een tijdje op een van de bankjes hebben zitten kletsen gingen we naar de kamer. Op mijn verzoek begonnen we met een massage die echt niets voorstelde, maar de aandacht was fijn. Daarna via verschillende standjes tot een laatste hoogtepunt gekomen, waarbij mijn kleine vriend echt een beetje zeer begon te doen. Een duidelijk teken dat het genoeg was geweest. Jessy was niet de mooiste van de 3 (echt niet lelijk maar iets gewoner) maar wel de meest gezellige, echt een fijne meid om bij te zijn.
Uiteindelijk stapte ik om 16:30 uur weer de auto in om de 2,5 uur durende terugreis aan te vangen. Ik heb 2,5 uur lang met een dikke smile in de auto gezeten na een heerlijke middag bij Sixsens
.