Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn de prijzen nog steeds hetzelfde om te kameren?
Ja en nee. De nieuwe standaard is €70 voor 30 minuten en €130 voor een uur. Maar er zijn veel dames die doorhebben dat ze veel meer kamers maken met de oude prijzen van €60 voor 30 minuten en €110 voor een uur en die prijs dus nog hanteren. Ook zijn er dames die de nieuwe prijzen hanteren voor nieuwe klanten en de oude prijzen voor de bestaande klanten. Als je achteraf geen problemen wilt, dan kun je het dus beter vooraf vragen.

Ja en nee. De nieuwe standaard is €70 voor 30 minuten en €130 voor een uur. Maar er zijn veel dames die doorhebben dat ze veel meer kamers maken met de oude prijzen van €60 voor 30 minuten en €110 voor een uur en die prijs dus nog hanteren. Ook zijn er dames die de nieuwe prijzen hanteren voor nieuwe klanten en de oude prijzen voor de bestaande klanten. Als je achteraf geen problemen wilt, dan kun je het dus beter vooraf vragen.
Dank voor je reactie.
Dan is het wellicht de moeite wel waard om te bezoeken en de "oude prijzen" proberen te bedingen ☺️

Zijn er mensen die de club zowel op vrijdag als op zaterdag bezoeken ?
Ik ben al iedere keer op vrijdag geweest , en zou binnenkort een bezoek plannen op zaterdag !
Mogen we eenzelfde publiek verwachten qua leeftijd en aantal witte beren ?
Of komen we tussen de jeugd terecht ?

Zijn er mensen die de club zowel op vrijdag als op zaterdag bezoeken ?
Ik ben al iedere keer op vrijdag geweest , en zou binnenkort een bezoek plannen op zaterdag !
Mogen we eenzelfde publiek verwachten qua leeftijd en aantal witte beren ?
Of komen we tussen de jeugd terecht ?
Ongeveer hetzelfde publiek. Wat wel apart is: het lijkt de laatste tijd of op vrijdag druk te zijn, of op zaterdag. Als het zaterdag druk is, dan hoor ik regelmatig dat vrijdag rustig was en omgekeerd.

En de site van Sixsens zelf die doet het weer.

Laatst bewerkt:
Ongeveer hetzelfde publiek. Wat wel apart is: het lijkt de laatste tijd of op vrijdag druk te zijn, of op zaterdag. Als het zaterdag druk is, dan hoor ik regelmatig dat vrijdag rustig was en omgekeerd.

En de site van Sixsens zelf die doet het weer.
Mijn maat en ik waren er vrijdag. En toen was het al druk.
Mijn maat ging zaterdag weer en hij zei dat het nog drukker was dan vrijdag

Terug
Bovenaan Onderaan