Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op 2 forums (Sixsens en Youppie) zijn verkiezingen gehouden om een Miss Sixsens te kiezen. Lulu is op beide forums gekozen als Miss Sixsens. Gefeliciteerd Lulu! De uitslagen:
1 69 punten Lulu
2 35 punten Nikki en Mimi
4: 32 punten Melanie Lt
5: 19 punten Pascale
6: 18 punten Gloria
7: 17 punten Nancy
8: 16 punten Elena
9: 15 punten Ariana en Dana
11: 14 punten Carla blond en Sissy

1/ Jouw Miss SixSens 2024 is:
Lulu 55 punten, 8 keer eerste.
2/ Mélanie 44 punten, 7 keer eerste.
3/ Patricia 32 punten, 5 keer eerste.
4/ Stefania 29 punten, 3 keer eerste.
5/ Dana 22 punten, 3 keer eerste.
6/ Nikki 17 punten, 2 keer eerste.
7/ Holly 14 punten, 1 keer eerste.
8/ Sissi 10 punten, 2 keer eerste.
9/ Lia 9 punten, 1 keer eerst.
10/ Corina 7 pnt, 1 keer eerste.

Ik ben ook er geweest
Maar weet niet wie lulu is
Is zij ook ergens te zien op foto ?
Nee. 1 van de voordelen van dames die in een saunaclub werken: ze hoeven niet met foto's op een site als kinky te staan.
Het eenvoudigst is bij de bar naar haar vragen. Dat geldt voor alle dames waar je eventueel in geïnteresseerd bent. Ze werkt meestal donderdag-zondag.
Ze heeft vrijwel altijd een haarband in en zit/staat bij de hoge tafel links achterin de bar als ze niet op de kamer is of op de veranda aan het eten is.

Ik ben ook er geweest
Maar weet niet wie lulu is
Is zij ook ergens te zien op foto ?
Als dat al het geval is, dan zal dat niet niet gezegd of gedeeld mogen worden. Ze is vaak topless, zwart haar, tattoos. Ze begeeft zich vaak bij de ingang van de bar (het open deel met kabeltje waar het personeel de bar betreedt). En zit ze soms op de armleuning van het bankje of staat erbij in de buurt. Op haar linkerkuit (kan ook rechts zijn) heeft ze een mickey tattoo met wat strepen eronder. Vaak draagt ze een body met ontblote borsten en de laatste tijd ook een haarband in matchende kleur.

Is dit niet het 2 de jaar op rij? Lulu is inderdaad een toppertje maar dan kan je wel vragen stellen bij die andere dames en zeker de nieuwe als een vaste dame die er al jaren is weer wint . Maar alle verdiensten aan Lulu en dat is weer een reden om nog eens te gaan maar dan zijn er weer heren misnoegd omdat ik ze dan weer boek voor heel de dag 🫣😇🤪😬🤣🥳

Klopt, op het Sixsens forum is Lulu voor het tweede jaar op rij Miss Sixsens. Op Youppie was Amalia Blond vorig jaar Miss Sixsens.

Ik denk niet dat het iets slechts zegt over nieuwe dames. Het duurt een tijd voor nieuwe dames om een uitgebreide klantenkring op te bouwen die nodig is voor een hoge notering. Er zijn ook dames die er al langer zijn en lager scoren dan Lulu. Het zegt vooral iets over de hoge kwaliteit en consistentie van de dienstverlening van Lulu!

Daarnaast zie je interessante verschuivingen en nieuwe dames in de ranglijst.

Terug
Bovenaan Onderaan