Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dar je hier weinig succes zal hebben...hierzelf ook al enkele malen gepost zonder reactieGaat er iemand vandaag?
Zou dit dan aan de locatie/omgeving liggen? Ik heb toch de indruk dat parenclubs blijven bestaan, maar daar zijn mannen alleen uitgeslotenVrouwen al dan niet in gezelschap, die voor de fun naar deze cinema komen zijn ultra zeldzaam... en tegen betaling is wegens vergunning verboden....
De locatie is een zeer negatief punt. Ook de atmosfeer binnen, alles zwaar onaangenaam afgeleefd, ciné vertoningen met verschrikkelijk slecht beeld, geen min of meer privé kamertjes, geen matrassen enz... Het is maar een sex ciné en geen club. Ik denk dat de vergunning dat ook niet toelaat. Dat schrikt de vrouwen serieus af, schat ik.Zou dit dan aan de locatie/omgeving liggen? Ik heb toch de indruk dat parenclubs blijven bestaan, maar daar zijn mannen alleen uitgesloten
Nee, daar ben ik volkomen mee eens en benk ik zeker van dat dit vrouwen afschrikt....wel spijtig!!De locatie is een zeer negatief punt. Ook de atmosfeer binnen, alles zwaar onaangenaam afgeleefd, ciné vertoningen met verschrikkelijk slecht beeld, geen min of meer privé kamertjes, geen matrassen enz... Het is maar een sex ciné en geen club. Ik denk dat de vergunning dat ook niet toelaat. Dat schrikt de vrouwen serieus af, schat ik.
Pfff een paar straten verder hetzelfde voor de helft van de prijsWat krijgt men daar tegenwoordig voor 100€
Lijkt mij veel geld
Goeie show. Kwam ook mooi voor onze mastriberende pik dansen en teasen ik ga nog terug
Een paar straten verder misschien minder geld. Alhoewel voor 50 euro krijg je daar amper service. Bij Alina krijg je de leukste stripact uit Gent en omgeving en privé service die top is. Maandag genoten van haar en al afgesproken voor de volgende dagen dat ze er nog isPfff een paar straten verder hetzelfde voor de helft van de prijs
Wat is er een paar straten verder?Een paar straten verder misschien minder geld. Alhoewel voor 50 euro krijg je daar amper service. Bij Alina krijg je de leukste stripact uit Gent en omgeving en privé service die top is. Maandag genoten van haar en al afgesproken voor de volgende dagen dat ze er nog is
Is ze zo goed?Een paar straten verder misschien minder geld. Alhoewel voor 50 euro krijg je daar amper service. Bij Alina krijg je de leukste stripact uit Gent en omgeving en privé service die top is. Maandag genoten van haar en al afgesproken voor de volgende dagen dat ze er nog is
De rosse buurtWat is er een paar straten verder?
Voor mij m'n topperIs ze zo goed?
Zal zeker eens langs gaan deze weekVoor mij m'n topper
Zal zeker eens langs gaan
Na gisteren, begrijp ik uw beoordeling TOP!
Wanneer komt deze vrouw meestal
vaste dag heeft ze niet maar wel altijd in de middag tussen 12h30 en 14h
Gaat het hierboven over de dame die momenteel aldaar stript (Ester) :
Of over een andere dame, een zekere Alina dus ?
Alinea!Gaat het hierboven over de dame die momenteel aldaar stript (Ester) :
Ester, Alina, Alisa, drie namen voor dezelfde. Ze is Roemeens maar woont in Lissabon, waar ze in een peepshow werktGaat het hierboven over de dame die momenteel aldaar stript (Ester) :