Rode panda
Vaste klant
- 249
- 13/08/21
- 61
Is er nog zoveel tocht van voor in de cinema?
Ik moest mij verzetten naar vanachter en dan nog had ik er kzst
Ik moest mij verzetten naar vanachter en dan nog had ik er kzst
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSportieve 40ger zou vandaag vanaf 16u graag eens wat actie willen bekijken en ....Komen er donderdag 23/02 koppels/dames in de voormiddag naar de cinema? Ik ben een jongeman van 21 en dit zou voor mij de eerste ervaring zijn in een cinema. Wie komt er?
?? Wil wel eens gaan kijken, indien er nog een koppeltje zou zijnZit er progressie in zarita's show?
Nog altijd even saai?
Ja Abc was the place to be 25 a 35j geleden.ABC gesloten? Was jarenlang een monument in Gent. Ooit werd er gevrijd dat het de spetters er af vlogen. Groepssex was meer er regel dan uitzondering. Ooit, en dan spreek ik van 25 jaar jaar geleden want ik ben intussen een jaartje ouder geworden, heb ik nog geweten dat een man zijn vrouw liet neuken door talloze mannen. Ze kwamen binnen, zij kort rokje, jaretels en donkerbruine kousen aan. Ga je gang pleitte hij. Zeker 25 kerels vlogen erop. Tongzoenen, NZC en slikken (jawel!), DP, zowat alles kon ze aan. Een tikkeltje decadent.
Nu, moet ik zeggen dat ik dit pas 3 keer heb meegemaakt. Want doorgaans was het een saaie boel met al even fletse films. Doch die drie (kostenloze) orgiën vergeet ik nimmer.
Later ben ik daar nog een paar keer geweest. Was een homozaaltje geworden. Bwakkkk. De mannen kwamen rond je zwermen om een "pijpje' te geven voor 10 euro. Heb ik nooit overwogen.
Wanneer komt deze vrouw meestal?Vaak zelfde personen daar. Af en toe eens koppel gezien ,1 maal jong zwaarlijvig heet ding. En al vaker een vrouw van denk tegen de 60. Pijpt en laat zich neuken in beide gaatjes. Kletsnat ,heb haar al eens kunnen fisten .
Maar meestal saai de laatste jaren.
Ik wil niet negatief zijn maar indien je je wil amuseren met koppels of vrouwen denk ik dat je teleurgesteld zal zijn. Die zijn er zeer zelden. Om samen te spelen met bi-man of gay zijn er meestal wel amateurs aanwezig.Dag allemaal,
Ik zou komende donderdag eens naar de cinema willen gaan. Eerste keer! Ben een jongen van 21 die graag eens geile seks wil beleven met anderen. Liefst koppels en vrouwen. Wie zie ik daar?
Dankuwel voor het advies. Het zou wel leuk zijn om daar meer vrouwen en koppels te ontmoeten.Ik wil niet negatief zijn maar indien je je wil amuseren met koppels of vrouwen denk ik dat je teleurgesteld zal zijn. Die zijn er zeer zelden. Om samen te spelen met bi-man of gay zijn er meestal wel amateurs aanwezig.
Als het dat is wat je wil, dan is een bezoek aan een parenclub op een avond dat ook singles welkom zijn een beter idee.Het zou wel leuk zijn om daar meer vrouwen en koppels te ontmoeten.
Snap ik maar is duur voor een student… Zijn er misschien vrouwen die vergezeld willen worden?Als het dat is wat je wil, dan is een bezoek aan een parenclub op een avond dat ook singles welkom zijn een beter idee.
Oudere vrouwen is wel een fantasie van mij… weet gewoon niet hoe ik ze kan vinden. Liefst gratis…Zowel in de cinema als in een parenclub is de gemiddelde leeftijd ver boven de 21. Als je denkt ergens een meisje (vrouw) of koppel van jouw leeftijd te treffen vrees ik dat je van een kale reis thuis komt. Er zijn wel clubs die korting geven aan jongens (mannen) onder de 26 omdat dames ook wel eens een groen blaadje lusten. Je gaat dames vinden achteraan de 20, maar het merendeel zijn dames en koppels +40 en zelfs +50. Voor mij perfect aangezien ik zelf 50 ben, maar voor een jonge gast misschien niet wat je zoekt.