Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwat is de naam van hun account op fetlife?Jep, advertentie stond op Fetlife. Om de zoveel tijd plaatsen ze wel eens een advertentie daar.
Wij (mijn jarige vriend en ik) overwegen om vandaag of morgen naar Sexy World in Gent te gaan. Dit zou mijn outfit zijn
Iemand tips en advies? Welk uur is het best, bv?
Iedereen die zijn zaad op mijn lijf wilt spuiten, is welkom x
Vandaag was het leuk. Koppel met actief vrouwtje aanwezig die zich volledig gaf en meegenoot. Wie zijn tijd nam en zijn beurt afwachtte kon volop genieten.Hoe was het vandaag
En veel volk
En wat was de leeftijd ongeveer?was leuk...ik was de eerste spuiter...hopelijk zijn er nog gevolgd.
Leuk en sexy koppeltje...
zij was van Aziatische oorsprong en erg jong Was mooi vrouwtje en heb ook mijn lading op haar gespoten Alleen jammer dat ze niet zo actief is als mijn vriendin woensdag daar Buiten op haar klaarkomen even aftrekken maar niets pijpen of neuken ed dus eerder passiefEn wat was de leeftijd ongeveer?
Ben ook wel benieuwd wie zijn dame aanbiedt...Iets te beleven in de week van maandag 25 maart?
Ik ben van de partijWij gaan woensdag a.s. rond 15.30u naar sexy world, vriendin kickt op mannen die zich voor haar masturberen ... ze geilt enorm op sperma dat van haar benen, kut en tieten druipt...dus als je wil klaarkomen kom je voor haar staan, rukt je af en spuit op haar zonder vragen...(en er mag wel wat geile praat bij).
En is dat meisje dat ondergespoten wenste te worden nog komen opdagen ?18u30 is al te laat voor mij...passeer er rond 17u15,. Het zal dus voor een andere keer zijn
Weet ik niet...ben niet geweest hé...En is dat meisje dat ondergespoten wenste te worden nog komen opdagen ?
Is ze de moeite ze is erveelIk was er paar weken terug op een donderdag late namiddag en er was een shemale aanwezig. Ze nam me mee uit de cinema naar zo een videocabine. Vroeg 30 euro voor snelle sex. Gepijpt en haar kontkutje geneukt.
Ik herinner me haar naam niet.
Nog iemand ervaring mee?
Ik vond zeker van wel.Is ze de moeite ze is erveel