Ik was zondag ook aanwezig , 7 slavinnen enkele actieve koppels. Er was best veel volk , het eten was uitgebreid en de muziek was met de nieuwe dj naar behoren.
De sfeer was voor mij goed , op enkele haantjes na en de landurige befbeurten die door enkele slavinnen tot halt werden geroepen , 2 helemaal niet die blieven maar liggen. Er waren opdringerige mannen , echte haantjes die overal op en aan zaten zodat de slavinnen er niet van gediend waren. Heb me afzijdig gehouden van de toneel opvoering en fake gekreun van een paar subs en hun meesters. Werkt gewoon irritant , mijne jongeheer vond het maar niks. Maar nu het positieve , 2 slavinnen die al een tijdje niet meer gezien had waren aanwezig , deze dames doen het met plezier en fun en genieten ook echt. Fijn om te zien , te horen en voelen. Clair was aanwezig maar heeft maar even neergelegen , hard gekreun en geroep Dank je meester dank je . Veel heeft ze niet op de matras vertoefd.
Er was ook een heerlijke slavin met lekker boobs , natuurlijke hangende grote cup , zeer mijn ding. Op het laatste werd er nog een showke gegeven met een dildo door claire met andere slavin. Dit hoort daar niet vind ik maar ja ieder zijn ding. ik heb tot 3 maal mijn zaad gedoneerd en al bij al toch een lekkere avond met de door mij uitgekozen dames.