Mastermindxxx
Wandelaar
- 64
- 08/10/22
- 71
Donderdag 6 oktober was ik er niet, maar de vorige 2 donderdagse edities (augustus en september) wél. De Budha Club is als locatie van de sexslavinnen een serieuze verbetering t.o.v. de Divine in Brecht, zowel qua interieur, gezelligheid, netheid en sfeer. Augustus was het heel warm weer en volop vakantie, ik vond het dan ook normaal dat er niet zo veel volk was. Helaas, september vond ik bedroevend qua opkomst. Er waren toen geen of nauwelijks amateurkoppeltjes of single meiden. De aanwezige mannen moesten het met de dames van het team stellen.
Er zou ook wel eens wat verandering in het team mogen komen, vind ik. De meeste slavinnen heb ik echt wel al meerdere keren geneukt. Dus nieuw en jong vlees in de kuip zou welkom zijn.
Vroeger, in de tijd van de Circle O, stonden de heren in file aan te schuiven om binnen te mogen, vooral op zondagnamiddagen. Dat lijkt voltooid verleden tijd, tenzij er de zondagen een pak meer aanwezigen zijn dan op de donderdagen? Ik zal een van de komende zondagse edities eens de sfeer gaan opsnuiven ;-)
Er zou ook wel eens wat verandering in het team mogen komen, vind ik. De meeste slavinnen heb ik echt wel al meerdere keren geneukt. Dus nieuw en jong vlees in de kuip zou welkom zijn.
Vroeger, in de tijd van de Circle O, stonden de heren in file aan te schuiven om binnen te mogen, vooral op zondagnamiddagen. Dat lijkt voltooid verleden tijd, tenzij er de zondagen een pak meer aanwezigen zijn dan op de donderdagen? Ik zal een van de komende zondagse edities eens de sfeer gaan opsnuiven ;-)