Mastermindxxx
Wandelaar
- 66
- 08/10/22
- 83
De sexslavinnen hebben helaas hun beste tijd gehad. De locatie is inderdaad zeer ok, daar zal het niet aan liggen, in Buddha worden immers ook andere feestjes georganiseerd zoals de SlutterdayZ en die zijn wél top. Het ligt inderdaad aan de attitude van sommige Meesters (Lodewijk bijvoorbeeld is een arrogante eikel), en ook aan het feit dat er weinig variatie is in het slavinnen aanbod. Het gaat Meestal om dezelfde meiden. Een aantal meiden en hun Meesters hebben ook afgehaakt om financiële redenen. De organisatie betaalde die meiden onvoldoende (heb ik vernomen uit diverse bronnen). De concurrentie van seksfeestjes is ook zeer groot. Voor 125 kreeg je op de sexslavinnen vroeger waar voor je geld, nu een pak minder. Dan zijn er inderdaad betere feestjes. Ik heb ook geen zin meer om voor de 25ste maal dezelfde slavinnen te neuken. Tijdens de zomervakantie zijn de donderdagen al afgeschaft wegens te weinig volk. Wedden dat die nooit meer terugkomen? En wedden dat het over een klein jaar volledig is afgelopen? Tenzij er dringend nieuwe jonge meiden bijkomen en de prijs verder daalt.gistermiddag naar de sexslavinnen geweest voor het eerst in Boom
Ik was reeds een aantal keren in Circle O club geweest te Schoten wat me zeer beviel
Nu gisteren te Boom :
Mooie club - makkelijk parkeren (even wandelen maar totaal niet te ver) - zeer verzorgd
over de dames en hun meesters :
pff niet voor herhaling vatbaar voor mij - sommige dames waren niet beschikbaar voor dates en werden soms echt voorbehouden voor 1 iemand of gedurende tijd totaal niet beschikbaar
echt een uitermate zwakke namiddag de 2de keer heb ik me gewoon afgerukt en ben doorgegaan
ik denk soms dat men vergeet wie eigenlijk het feestje betaalt dat zijn de single heren
dit heb ik niet meegemaakt in Circle O Club dus voor mij geen sexslavinnen meer