Sex met 16 jarig meisje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dat doe je wel graag is het niet? De boel blijven omdraaien?
Het zou me niet verbazen dat jij je kans zou grijpen als je er de gelegenheid voor had. Je zal er vast geen minuut minder van slapen als je daarmee een gezin een leven lang ermee in de vernieling helpt.
In dat geval hoop ik uit de grond van mijn hart dat ze je de ballen in je keelgat schoppen.

Waar heb ik het over een gezin een leven lang in de vernieling helpen?? :oops: :oops: Mijn vraag had daar niets mee te maken. Mijn vraag was: hoe zouden mensen reageren als niet hun dochter maar hun zóón van 16 jaar afkwam met niet een kerel maar een dáme van 28 jaar? Zouden ze zo'n geval óók automatisch als misbruik zien? Reageren met: "Levend villen die dame, stenigen, op de brandstapel!!"? :unsure:

Die indruk heb ik ook heel sterk, en niet alleen hij, wel meer leden, als ik de berichten even snel door leest.
Ach, de Epstein en Diddy lijst,
Waar heb ik het over een gezin een leven lang in de vernieling helpen?? :oops: :oops: Mijn vraag had daar niets mee te maken. Mijn vraag was: hoe zouden mensen reageren als niet hun dochter maar hun zóón van 16 jaar afkwam met niet een kerel maar een dáme van 28 jaar? Zouden ze zo'n geval óók automatisch als misbruik zien? Reageren met: "Levend villen die dame, stenigen, op de brandstapel!!"? :unsure:
Mijn vraag was: hoe zouden mensen reageren als niet hun dochter maar hun zóón van 16 jaar afkwam met niet een kerel maar een dáme van 28 jaar?
Interesseert nieman als het slecht met die jongen afloopt.

Medelijden met en hulp aan jongens en mannen is nergens een top prioriteit.

Ja dan ben je de klos...als je een date hebt...en bij eerste ontmoeting krijg je het gevoel dat ze geen 18 jaar is...dan vragen om ID bewijs...foto en geboorte datum...naam mogen ze verbergen.. kan dit niet. ....dan geen date en vertrekken...
Als we even on topic blijven. Waar het hier allemaal mee begon is het sexueel en ook financieel uitbuiten van een meisje van 16. Volgens mij lijkt me niemand dat hier een goed idee hier. Toch?

Als we even on topic blijven. Waar het hier allemaal mee begon is het sexueel en ook financieel uitbuiten van een meisje van 16. Volgens mij lijkt me niemand dat hier een goed idee hier. Toch?

Tja, heb ik eigenlijk ergens gezegd dat iemand seksueel uitbuiten een goede idee is? :unsure: Maar, anderen begonnen dan min of meer van het oorspronkelijke onderwerp af te wijken, en dan begonnen ik en anderen daar verder op in te gaan. Verschillenden kwamen dan af met berichten als: "Moest een kerel van 28 met mijn dochter van 16 willen: die zijn ballen eraf! Levenslang! De doodstraf!!"

Zelf vind ik zulke berichten getuigen van weinig nadenken, niet kunnen nuanceren. Ook hier weer: ik zou dat per geval bekijken. Wie neemt het initiatief tot de relatie? Wíl dat meisje van 16 echt met die kerel van 28? Waarom? Puur uit liefde, of omdat hij haar mooie beloftes (geld en dergelijke) doet? Ik zei reeds: mijn ouders schelen tien jaar, en hun relatie begon toen mijn moeder 15 of 16 jaar was. Bij mijn weten heeft mijn vader daar géén gezin mee in de vernieling geholpen. Ik geef toe, toen mijn ouders nog samen waren, was hun verhouding zeker niet van de beste, er waren dikwijls spanningen, maar ga je beweren dat de meeste andere echtparen nooit ruzie met elkaar hebben? :oops::oops:

Er is nogal een verschil tussen een 16-jarig meisje seksueel uitbuiten, en een 16-jarige die, volledig uit vrije wil, niet omwille van geld en andere materiële zaken, maar puur uit liefde, een relatie begint met een 28-jarige. Ik herinner me iemand die ooit zei: "Je kunt beter weinig geld hebben. Je weet dan tenminste wie je vrienden zijn."

Als jullie vinden dat een relatie tussen een 16-jarige en een 28-jarige in geen enkel geval aanvaardbaar is, wat dan te denken van een paar van 18 jaar (meerderjarig!) en 30 jaar, wat toch ook twaalf jaar verschil is? :unsure: Je kunt ook mensen van 30 jaar zwaar seksueel en financieel misbruiken: verkrachting, gedwóngen prostitutie, oplichting, enz. Moeten we dan ook maar relaties en financiële transacties tussen meerderjarigen onderling tout court verbieden? :rolleyes::rolleyes:

Ga eens heel goed in de spiegel kijken beste man.
Je blijft onophoudelijk samen met enkele anderen de boel omdraaien en goed praten. Het ligt er wel heel dik op wat jouw voorkeur is.
Je realiseert je echt niet of je wilt het niet zien wat slachtoffers plus familieleden wordt aangedaan. En dat is geen griepje wat wel weer over gaat maar iets waar men een leven lang mee blijft worstelen.
Dit mogen we ook op deze site echt niet normaal vinden.

En om dan nog even op die stompzinnige vergelijking het volgende; Ik vond als knulletje van 16 een dame van rond de 30 te oud en dus was de belangstelling nihil. Op die leeftijd zie je het verschil duidelijk en is de behoefte er niet om daar iets mee te beginnen. Als ik hier uniek in was dan anderen hoor ik het graag.
In mijn omgeving heb ik dat tenminste nooit meegemaakt. Als ventje van 16 kijk je wel naar leeftijdsgenoten. Dat lijkt me vrij normaal.
Wie echter als volwassene met bepaalde wensen en gevoelens naar minderjarigen kijkt is niet fris tussen de oren. Dan is er echt iets mis en zou professionele hulp een must zijn.

Als jullie vinden dat een relatie tussen een 16-jarige en een 28-jarige in geen enkel geval aanvaardbaar is, wat dan te denken van een paar van 18 jaar (meerderjarig!) en 30 jaar, wat toch ook twaalf jaar verschil is?
Hier nog een belachelijke opmerking. Slaat totaal nergens op.

Wat te denken van een vrouw van 40 die een relatie heeft met een man van 52. Ook 12 jaar verschil..

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan