Johnny Walk
Meubelstuk
Voor legale prostitutie zijn de regels qua leeftijd verschillend. Amsterdam, Utrecht moeten de dames 21 zijn, Amersfoort 18, en zo is het per gemeente anders qua vergunning
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie indruk heb ik ook heel sterk, en niet alleen hij, wel meer leden, als ik de berichten even snel door leest.Het zou me niet verbazen dat jij je kans zou grijpen als je er de gelegenheid voor had
dat doe je wel graag is het niet? De boel blijven omdraaien?
Het zou me niet verbazen dat jij je kans zou grijpen als je er de gelegenheid voor had. Je zal er vast geen minuut minder van slapen als je daarmee een gezin een leven lang ermee in de vernieling helpt.
In dat geval hoop ik uit de grond van mijn hart dat ze je de ballen in je keelgat schoppen.
Dat was geen prostitutie.Rob de Nijs zingt erover in 'het werd zomer' en dat staat hoog in de top 2000...
Ach, de Epstein en Diddy lijst,Die indruk heb ik ook heel sterk, en niet alleen hij, wel meer leden, als ik de berichten even snel door leest.
Waar heb ik het over een gezin een leven lang in de vernieling helpen?? Mijn vraag had daar niets mee te maken. Mijn vraag was: hoe zouden mensen reageren als niet hun dochter maar hun zóón van 16 jaar afkwam met niet een kerel maar een dáme van 28 jaar? Zouden ze zo'n geval óók automatisch als misbruik zien? Reageren met: "Levend villen die dame, stenigen, op de brandstapel!!"?
Interesseert nieman als het slecht met die jongen afloopt.Mijn vraag was: hoe zouden mensen reageren als niet hun dochter maar hun zóón van 16 jaar afkwam met niet een kerel maar een dáme van 28 jaar?
Lees even bijdrage #183 van eeuwige vrijgezel en je begrijpt hopelijk wat ik probeer te zeggen.Dat was geen prostitutie.
Als we even on topic blijven. Waar het hier allemaal mee begon is het sexueel en ook financieel uitbuiten van een meisje van 16. Volgens mij lijkt me niemand dat hier een goed idee hier. Toch?Drie mannen aangehouden na betaalde seks met 16-jarig meisje
Drie mannen uit Limburg en Brabant zijn aangehouden in een onderzoek naar mensenhandel, waarbij een 16-jarige seksueel uitgebuit zou zijn. De mannen hadden een betaalde seksafspraak met het slachtoffer, mogelijk wisten ze niet dat het meisje minderjarig was, aldus de politie.www.omroepbrabant.nl
Ja dan ben je de klos...als je een date hebt...en bij eerste ontmoeting krijg je het gevoel dat ze geen 18 jaar is...dan vragen om ID bewijs...foto en geboorte datum...naam mogen ze verbergen.. kan dit niet. ....dan geen date en vertrekken...
Als we even on topic blijven. Waar het hier allemaal mee begon is het sexueel en ook financieel uitbuiten van een meisje van 16. Volgens mij lijkt me niemand dat hier een goed idee hier. Toch?