Iemand die dit teveel nadenken tijdens en achteraf herkennen en eventueel enkele tips kunnen meegeven ?
Jazeker. Het, laat ik het plat zeggen, neuken lukt bij mij ook amper tot mijn frustratie.
Ik zou ook zo graag eens die stoere kerel willen zijn, dat seksbeest, wat eens stevig door kan neuken in allerlei standjes.
Het lukt me niet en daardoor voel ik me nooit compleet een man. Verstandelijk weet ik dat dat onzin is, maar mijn gevoel zegt anders.
Heel raar, maar ik voel nauwelijks tot niet dat ik een erectie heb. Wel de sensaties dat er mee gespeeld wordt, maar of ie hard of slap is? Bijna niet.
Dat minimale gevoel verdwijnt helemaal als er een condoom om gaat en ie in een poesje verdwijnt.
Vaak minder strak dan een hand of mond, plus de barrière van het condoom en dat ik er geen zicht meer op heb zet mij aan het denken.
"Ik voel niet veel, zou ie nog wel hard zijn? Hoe hou ik 'm hard als ik zo weinig voel? Waarom is dit nou niet geil? Zit verdrie met een prachtige dame op me en ik kan me er niet aan over geven. Waarom kan ik nou niet volledig in dit moment zijn? Oh god, ik denk dat ie slap wordt, want ik voel echt niks meer. Volgens mij merkt zij het ook. Ik wil wel een ander standje proberen, maar eer we in die positie zijn is ie zeker slap. Moet ik zeggen dat we beter kunnen stoppen? Dat frustreert de flow ook alleen maar. Waarom kan ik nou niet gewoon doorneuken?!?"
Etc. Etc. Etc.
De tips ken ik ondertussen wel. Loslaten, in het moment zijn, duidelijk zijn als het niet fijn is, jezelf geen druk opleggen, niet teveel nadenken.
Het is helaas voor mij, en zo te lezen voor jou, zo eenvoudig nog niet
Mijn geluk haal ik nu uit het feit dat ik blijkbaar redelijk kan beffen, dat zelf ook echt heerlijk vind, een fijn
pzc beurt, en lekker knuffelen en babbelen.
Toch blijft het geen seksbeest zijn erg aan me knagen.