Orgasme is toch veel meer een 'mind' dingetje…
Hmm, ik kom altijd wel klaar, maar dat is dan door
pzc, zelden tot nooit door neuken. De visuele stimulans, in combinatie met het wel kunnen beroeren van mijn meest gevoelige plekjes, maakt dat ik dan wel hard blijf en echt van mijn kruin tot in het puntje van mijn tenen klaarkom.
Dat is echt een full body experience voor me waar sommige dames weleens van schrokken, omdat ze dachten dat ik een epileptische aanval of iets dergelijks kreeg. Daar komt geen mindgame aan te pas. Krijg dat gevoel alleen niet vertaald naar de andere daad.
Gelukkig weet ik er dus wel altijd iets van te maken waardoor ik op het moment zelf kan genieten, maar ik merk dat ik steeds meer het uhm neukgedeelte (ugh) mijdt, in plaats van probeer er doorheen te breken. Mezelf op de eerste plaats zetten is nog altijd geen sterk punt.
Daarvoor moet ik wel een dame treffen die het geduld heeft om met mij daar in meerdere sessies aan te werken. Eén dame bij HS probeert me te helpen, omdat ze mijn wens weet en daarom het voortouw op de juiste momenten pakt, omdat ik anders mezelf weer wegcijfer.
Dat ontroerd met eigenlijk wel. Ze doet echt zo enorm haar best voor mij.
Maar eh, op zich vermaak ik me wel bij de dames hoor, en ik ben serieus blij met wat ik wel heb, maar kan tegelijk best jaloers zijn op de kerels die wel van wanten weten. Dom gevoel, weet ik, maar maakt nog niet dat het gevoel daardoor verdwijnt.