HarryPotter
Stamgast
- 655
- 17/11/21
- 851
Rondwandelaar, er bestaat ook zoiets als een self fulfilling prophecy. Kennelijk is die op jou van toepassing…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBlijf dus gerust dvps bezoeken als je je daar goed bij voelt, en probeer een manier te vinden om dat goede gevoel vast te houden. Koester het als iets wat in het moment zelf gebeurt en op zichzelf staat; je hoeft er dus ook niet dieper over na te denken. Je hoeft alleen maar te genieten.
Zo is het. Een vrouw moet je toch in zekere zin veroveren. Uiteindelijk zijn we toch gewoon dieren wat dat betreft. Vogels die de mooiste veren moeten opzetten, herten die het grootste gewei moeten hebben. En het talent van veroveren is niet iedereen gegeven.Als ik terugkijk op de paar relaties die ik gehad heb in mijn leven: letterlijk elke vrouw heb ik moeten 'overtuigen' om met mij samen te zijn, door moeite te doen en ze wat te proberen verleiden en zo. Zo werkt dat gewoon. Achteraf zeiden ze mij steeds dat ze mij in het begin niet zagen staan.
Ik verbaas me er niet meer over dat volslagen vreemden menen iemand die ze totaal niet kennen en zelfs nog nooit hebben ontmoet, te kunnen duiden en doorgronden alsof ze de levensloop en karakter van die persoon kennen, als een leunstoelpsychiater vanachter hun schermpje. Waar die mensen de arrogantie, zelfoverschatting en de brutaliteit vandaan halen, snap ik dan weer niet.Rondwandelaar, er bestaat ook zoiets als een self fulfilling prophecy. Kennelijk is die op jou van toepassing…
Ook als niet-mod heb je nog steeds de grootste moeite om te lezen wat iemand daadwerkelijk schrijft, zie ik.Blijkbaar snapt hij niet dat een dvp geen vriendin is.
'Om je heen slaan'? Aaww, heb je een uitdrukking gezien die ik vaak gebruik en dacht je: ik gooi 'm er ook in, ook al slaat het in deze context helemaal nergens op? Jij probeert mij psychologisch te doorgronden terwijl je me helemaal niet kent, da's nogal belachelijk. Moet je niet boos worden als ik je daarop wijs.@Rondwandelaar: voor je met dit soort taal als een klein kind om je heen begint te slaan, lees eerst post #61 nog eens door. Over psychologie van de koude grond gesproken…
Please, zullen we stoppen met ruziemaken hier en ontopic blijven? Nee, ik ben geen moderator, maar vind het wat respectloos naar TS.'Om je heen slaan'? Aaww, heb je een uitdrukking gezien die ik vaak gebruik en dacht je: ik gooi 'm er ook in, ook al slaat het in deze context helemaal nergens op? Jij probeert mij psychologisch te doorgronden terwijl je me helemaal niet kent, da's nogal belachelijk. Moet je niet boos worden als ik je daarop wijs.
Nou het is duidelijk, je bent niet de enige. Er zijn er al een paar die schreven dat ze dat gevoel herkennen. En ik herken het ook.Benieuwd of meer mensen dit hebben, of dat ik toch alweer de enige ben.
Gisteren een fantastisch leuke date gehad in mijn vaste privéhuisje. Bij de voorstelronde kwam mijn favoriete dame binnen en ik zag haar gezicht helemaal opfleuren toen ze zag dat ik het was. Superfijn uurtje beleefd en de beste date in maanden gehad. Ging helemaal gelukkig en blij weg.
Echter, waar ik enorm last van heb is een "day after" depressie. Ik voel me zo leeg, triest en ongelukkig vandaag. Nou ben ik officieel ook wel chronisch licht depressief, maar na een waanzinnig leuke dag slaat dat extra hard toe lijkt het wel. Alsof yang keihard de balans met yin wil rechttrekken.
Ik snap best dat de meesten dit gevoel waarschijnlijk niet zullen hebben, maar ik ben benieuwd of er onder jullie toch zijn die dit (in mindere mate wellicht) ook bij zichzelf herkennen.
De knuffel in de ochtend, de kus voor het slapen gaan, de streling, de hartstocht, het intiem volledig in elkaar opgaan, het intense samenzijn tijdens de sex, de diepe gesprekken, het voor elkaar door het vuur gaan, het maken van gezamenlijke herinneringen en weten dat het goed is, zelf als er niks gezegd wordt.
Ik heb nooit liefde op die manier gekend. Heb heel wat pogingen ondernomen om iemand te vinden, maar nooit of te nimmer verder gekomen dan een eerste date. Dat is een element waarom ik me de dag na een dvp bezoek zo slecht voel.
moet alles niet soort van in balans zijn?..Dat is nou net het probleem bij @ForumLurker
hij voelt zich er NIET goed bij. Natuurlijk zijn er singles die in balans zijn en naar DVPs gaan.
Net zoals er mensen zijn die prima 1x per week kunnen drinken en verder niet. Dit verhaal valt echter niet in die categorie. Zeker niet als je zijn andere berichten ook leest. Ik vind persoonlijk @richard Snep hier een voorbeeld van iemand die wel in balans lijkt en beetje DVPs erbij doet als hobby en niet als een "moeten" of voor het opvullen van een "leegte" die niet door DVPs op gevuld kan worden..
Dat denk ik ook, dan krijgt hij maanden na thuis komst nog een berichtje van Buffalo sickin Azië wordt ie uitgekleed (financieel) en is hij een makkelijke prooi.
Wat je niet kent, maak je mooier in je hoofd. Ik wel tenminste. Mijn beeld van liefde en relaties is hopeloos naïef en te romantisch. Verstandelijk weet ik dat eigenlijk ook wel, maar toch blijft het verlangen naar die roze wolk groot.Kortom, los van wat je hier nog allemaal geschreven hebt, denk ik dat je je ideeën over het dagelijkse leven wat moet bijstellen.
Tsja, daar heb ik al eens bijna een jaar bij gelopen en zoals ik al in het grijze verleden hier op het forum een paar keer heb verteld: door haar ben ik bij dvp's terecht gekomen.Maar deze meneer heeft meer aan een goede psycholoog dan aan een DVP.
Zat jij aan het andere tafeltje bij al mijn dates, want dat is het exact. Echt elke keer weer. De vriend waar ze goed mee kunnen praten, hun meest diepe zielenroerselen kunnen delen, betrouwbare steun en toeverlaat, maar nooit eens dat lekkere ding voor een avontuurtje. Ben ondertussen in de 50 overigens en het gebeurt nog steeds, zelfs steeds meer.Ben jij misschien een typisch friendzone-type? Als je gaat daten (voor een relatie dus), krijg je dan ook altijd de boodschap: 'Ik vind je leuk hoor, maar dan als goede vrienden'?
Nee, dat is niet waar. Ik voel me er enorm goed bij. Alleen word ik de dag erna vaak overvallen met negatieve gevoelens die niks direct van doen hebben met de date zelf, want die was top. Het is ook geen spijt achteraf. Niks van dat. Het is alsof de high van de date een extra diepe low uitlokt.Dat is nou net het probleem bij @ForumLurker
hij voelt zich er NIET goed bij.
Exact mijn ervaring (met als enige verschil dat ik uiteindelijk wel een relatie gevonden heb). Ik heb enorm veel geleerd van de DVP's, zowel seksueel als sociaal. Ik ben ze eeuwig dankbaar en wil dat door respectvol gedrag ook uitdragen naar ze.Is nu dvp's bezoeken een ideale situatie? Nee, maar zij hebben serieus mijn leven gered. Ik ben nog weleens neerslachtig, maar over het algemeen vind ik het leven weer goed te doen. Mijn huidhonger, behoefte aan affectie en seks kan ik beter handelen.
Alleen slaat de balans de dag erna vaak enorm de andere kant op. Echter is gemiddeld genomen mijn leven vele malen fijner geworden. Misschien voor een buitenstaander lastig te begrijpen, maar het heeft mij ook enorm veel goeds gebracht.
Heel graag gedaan! Jij ook@Lisa Lefèvre
Enorm bedankt voor je openheid. Echt heel fijn om te lezen dat we niet alleen zijn met deze gevoelens.
Ik doe zelf ook niet aan drank of drugs. Wat betreft kicks heb ik totaal niet de behoefte aan bungyjumpen of zo.
Fysieke inspanning geeft me die kick niet, maar alles wat mentaal mijn hersenen sterk prikkelt doet dat wel.
Dat maakt dat ik mijn werk als software ontwikkelaar zo leuk vindt, want mijn hersenen worden de hele dag enorm uitgedaagd om oplossingen voor moeilijke problemen te vinden.
Dat maakt ook dat samen zijn met prachtige dames, waar ik in het werkelijke leven in nog geen 100 jaar mee zou mogen zijn, mij zo uitgedaagd.
Ik ben dan constant bezig met hoe ik er toch een beetje tof uit kom tegenover haar en hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat ik dit mag beleven.
Mijn hoofd tintelt dan meer dan mijn lichaam, wat niet de beste basis is voor seks, maar de mentale stimulatie windt me bij de start veel meer op dan de fysieke.
Ik ben nooit gecheckt op adhd of het aanmaken van dopamine. Ben een beetje wars van labels, hoewel ik weet dat het ook kan helpen, maar ik herken wel het één en ander in jouw verhaal.
Nogmaals enorm bedankt daarvoor, van mens tot mens.
Ik ben dan constant bezig met hoe ik er toch een beetje tof uit kom tegenover haar en hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat ik dit mag beleven.
Voor een hoop mensen werkt het zo inderdaad. Voor mij niet en eerlijk gezegd wil ik op dat punt ook niet eens heel veel veranderen. Dat is voor mij een te cynisch uitgangspunt, ondanks dat anderen dat ongetwijfeld weer anders zien.Nou je betaald he? Nix meer en nix minder.
Ongetwijfeld hebben dames voorkeuren voor bepaalde klanten. Dat ligt aan je gedrag. Zorg er dus voor dat je zo'n klant bent, maar ik denk dat jij daar prima in slaagt. Anderzijds: klant blijf je, zo zie ik het ook.Voor een hoop mensen werkt het zo inderdaad. Voor mij niet en eerlijk gezegd wil ik op dat punt ook niet eens heel veel veranderen. Dat is voor mij een te cynisch uitgangspunt ondanks dat anderen dat ongetwijfeld weer anders zien.
Voor een hoop mensen werkt het zo inderdaad. Voor mij niet en eerlijk gezegd wil ik op dat punt ook niet eens heel veel veranderen. Dat is voor mij een te cynisch uitgangspunt, ondanks dat anderen dat ongetwijfeld weer anders zien.
Zo zie het ook hoor.Anderzijds: klant blijf je, zo zie ik het ook.
Het is in jouw ogen romantiseren. Dat mag, maar zo zie ik het echt niet. Het is alleen voor mij ook niet de koele zakelijke transactie die jij er van maakt. Die dip heeft andere oorzaken weten we ondertussen.Dit romantiseren van een contact met een DVP lijkt mij precies voor een psycholoog en gelinkt aan de after-dip
Het is in jouw ogen romantiseren. Dat mag, maar zo zie ik het echt niet. Het is alleen voor mij ook niet de koele zakelijke transactie die jij er van maakt. Die dip heeft andere oorzaken weten we ondertussen.
Ik voldoe aan vrij weinig van de kenmerkende symptomen van Asperger of PDD-NOS, maar denk toch vaak op het spectrum te zitten.Lisa's suggestie van neurodiversiteit lijkt me 'right on the money' (Asperger misschien ? of hooggevoeligheid...)
Dat dacht ik jaren ook, maar toch kreeg ik 13 jaar geleden een diagnose PDD-NOS. Ik ben van nature wel sociaal onhandig, maar heb zoveel sociaal gedrag aangeleerd, dat je niets meer merkt van die onhandigheid. Ik ben ook empathisch, maar het is inmiddels achterhaald dat mensen met autisme geen empathie hebben. Probleem zit vaak in het toepassen van die empathie, in het juist meegaan in de sociale interactie.Ik voldoe aan vrij weinig van de kenmerkende symptomen van Asperger of PDD-NOS, maar denk toch vaak op het spectrum te zitten.
Ben niet sociaal erg onhandig, mijn taalgebruik is prima, ik ben behoorlijk empatisch volgens mij, kan over meer praten dan mijn paar hobbies en vind aanraking juist enorm fijn.
Dus eigenlijk niks autistisch daar te vinden wat aansluit.
HSP is eerder van toepassing vermoed ik. Ik raak snel enorm ontroerd van muziek of films, mijn stemming hangt heel erg af van de stemming om me heen, voel me snel afgewezen, gevoelig voor stemmingswisselingen en zo nog wat.
Ik herken me daar eigenlijk wel weer heel goed in.