Laar weten hoe het geweest is Mulan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe heeft mij deze morgen zelf gecontacteerd met de mededeling dat ze maar in de vooravond in Antwerpen zou zijn dus afspraak is dan voor morgen vroegLaar weten hoe het geweest is Mulan
Ze heeft mij deze morgen zelf gecontacteerd met de mededeling dat ze maar in de vooravond in Antwerpen zou zijn dus afspraak is dan voor morgen vroeg
En wat waren de randvoorwaarden?De recensies hier hebben me aangezet haar eens te bezoeken.
Afspraken maken vooraf ging vlot en duidelijk.
Haar massage is enorm goed en ze doet moeite om het naar je zin te maken.
Ze probeert zeker te doen wat je vooraf hebt afgesproken.
Alleen waren er een paar randvoorwaarden die me toch een beetje stoorden.
Op zich niet onoverkomelijk. Maar weer lastig als je wil focus op genieten.
Zorgde ervoor dat er geen 'klik' was voor mij.
Voor mij zal het bij deze ene keer blijven.
En welke voorwaarden bedoel je hiermee?De recensies hier hebben me aangezet haar eens te bezoeken.
Afspraken maken vooraf ging vlot en duidelijk.
Haar massage is enorm goed en ze doet moeite om het naar je zin te maken.
Ze probeert zeker te doen wat je vooraf hebt afgesproken.
Alleen waren er een paar randvoorwaarden die me toch een beetje stoorden.
Op zich niet onoverkomelijk. Maar weer lastig als je wil focus op genieten.
Zorgde ervoor dat er geen 'klik' was voor mij.
Voor mij zal het bij deze ene keer blijven.
Zie het bericht boven het jouwe "She will return in 6 months or in August"al een paar keer proberen te bellen maar steeds antwoordapparaat .... ik wil die lingam wel eens ervaren
thanks, dan zou ze beter haar profiel offline zettenZie het bericht boven het jouwe "She will return in 6 months or in August"
Of jij beter lezen wat er hier geschreven wordt...thanks, dan zou ze beter haar profiel offline zetten
Ze is nu in Oostende.She will return in 6 months or in August, I hope it will be as soon as possible because she is very good at what she does.
AntwerpenRarara waar gaat ze nu opduiken en wie gaan de gelukkige zijn ?
Ik heb het zelfde met deze dame meegemaakt ,toen ze even in Antwerpen was een tijdje geleden het erotische is ver te zoeken , en ze heeft toch wel flinke hangborsten hèStond al heel lang op mijn verlanglijstje. Deze week met haar kunnen afspreken.
Gekozen voor 90 min (45 min lingam, 45 min massage)
Helaas vond ik het geen leuke ervaring. Maar dit ligt eerder aan mijn hoge verwachtingen (vele positieve reviews hier) dan aan haar.
De dame is heel vriendelijk (wel vond ik haar Engels niet altijd eenvoudig te begrijpen en was er daardoor ook geen top communicatie van bij het begin) haar uiterlijk is zeker mooi te noemen maar er was voor mij totaal geen klik.
De lingam massage is geen erotische massage , klinkt mss gek. Maar zo ervaarde ik het toch. Bouwt ook totaal geen sexuele spanning op met de rest van haar (of mijn) lichaam. Ze doet soms zalige dingen met haar handen maar het kwam voor mij monotoon over. Eerder technisch dan erotisch....
Nu ik denk dat veel mannen daar kunnen van genieten, maar helaas ik niet. Blijkbaar ben ik toch veel meer visueel ingesteld en geniet ik van een meer body to body massage. Ik beleefde dan ook geen hoogtepunt en na 60 min gaf ik haar aan dat ik gewone massage wou.
Dat deed ze op zich wel goed. Maar ook daar bouwt ze geen sexuele spanning op en na een 20 min gaf ik aan om door te willen gaan.
Ik neem de dame niets kwalijk. Ik kwam gewoon met de verkeerde verwachtingen en er was een mismatch tussen ons beide. Kan gebeuren.
De laatste tijd gelukkig ook heel wat top ervaringen gehad ;-)
Op 13 mei was je nog positief over haar en heb je haar 4 sterren gegeven. Toen heb je haar in Antwerpen bezocht ...Ik heb het zelfde met deze dame meegemaakt ,toen ze even in Antwerpen was een tijdje geleden het erotische is ver te zoeken , en ze heeft toch wel flinke hangborsten hè
Haar massage is dan ook top vond ik , maar het erotische is ver te zoeken vond ik , vandaar mijn vier sterren , en heb deze in de car…t straat toen bezocht terwijl er zijn die zeggen als daar een dame ontvangt dat ze dan marginaal zijn ? Of dat het er vuil is , de kamer en douche was toen properOp 13 mei was je nog positief over haar en heb je haar 4 sterren gegeven. Toen heb je haar in Antwerpen bezocht ...