Recensie Selene Luna, heel Vlaanderen 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kom net van daar m, 17u30 had ik afspraak voor lingamassage van 90 minuten en wederom 120 minuten binnen geweest.
Je kunt 120 minuten binnen zitten zelfs je voor een praatje als ik deze dame toen heb bezocht was ik ook langer binnen met twee maal douche en ,, maar ze blijven soms wel verschillende minuten met haar handen op de zelfde plaats ( mediterranere ) , en dan gaat de tijd ook zo voorbij 😂
 
Na het lezen van de recensies hier, was ik ook wel benieuwd. Deze week dan ook langs geweest omdat ze ontving in Gent, geen al te verre verplaatsing voor me.
Gekozen voor 90 min, douchen samen, massage en het laatste half uur lingam.
Na het afrekenen maakt ze je attent om je nog niet uit te kleden, ze komt bij je staan en begint je voorzichtig te zoenen, op de mond, hals, kusjes op je buik, billen ..... en trekt zo je kleren uit. Dat begon alvast goed.
Dan samen naar de douche, helaas was dit van korte duur, door een probleem met de douchekraan, kwam er alleen maar warm water uit, veel te warm, het douchemoment viel dan ook letterlijk in het (hete) water.
Daarna vroeg ze me om op mijn buik op het bed te gaan liggen voor de massage.
Op zich stelt de massage niet veel voor, eerder wat zachte strelingen. Af en toe stopte ze met masseren en legde haar handen stil op je rug of hoofd voor enkel minuten. Met alle respect voor haar technieken, maar niets voor mij. Heel zelden een streling tussen de benen. Zeker niet erotisch.
Daarna mocht ik me omdraaien voor de lingam massage. Zachtjes en met veel geduld is deze dame dan ook bezig met je penis, balzak en in combinatie met prostaatmassage, zeker en vast een aangenaam gevoel. Na 25 min hield ik het niet langer meer vol.
Het jammere is wel, dat ze je daarna enkele natte doekjes geeft en zelf je buikje mag proper maken.
Op zich wel een aangename en sympathieke dame. Wat haar lichaam betreft, mag zeker nog gezien zijn, enkel haar hangborstjes zijn een minpuntje.
Of ik nog terug zou gaan, een dubbel gevoel. Voor de massage zeker niet. Indien ik terug ga, zou het enkel voor een half uurtje lingam en prostaatmassage zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan