Op straat zekerGe moet natuurlijk ook nog weten waar mijn wagen staat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp straat zekerGe moet natuurlijk ook nog weten waar mijn wagen staat
1 van de 3 ben ik zeker van en die werkt niet in VT. Tenzij ze daar heel kort zat, want wisselt wel vaker van raam. Zonde trouwens voor VT want dit verhaal schaadt toch ook wel hun reputatie een beetje.vraag me af welke dames dit zijn geweest, er zit toch een redelijk vaste ploeg in VT
Ja, dat kun je altijd aanpassen via de app. Kan ik dat ook aanpassen? Ik doe dat nooit; ik laat altijd het standaardlimiet staanVind het nogal vreemde bedragen.
Doorgaans heeft zo'n kaart een afhaallimiet, meestal iets van een 600 tot 800 euro, tenzij je het e eenmalig laat verhogen?
En dan zonder pincode? Contactloos, dan kan je toch ook max 60 euro per keer spenderen waarna pincode gevraagd word?
Nu ja, misschien kan je dat altijd wel.aanpassen.
Mja, via gezichtsherkenning of de vingerafdruk kan tegenwoordig al veel.Vind het nogal vreemde bedragen.
Doorgaans heeft zo'n kaart een afhaallimiet, meestal iets van een 600 tot 800 euro, tenzij je het e eenmalig laat verhogen?
En dan zonder pincode? Contactloos, dan kan je toch ook max 60 euro per keer spenderen waarna pincode gevraagd word?
Nu ja, misschien kan je dat altijd wel.aanpassen.
Inderdaad kunnen ze omzeilen dat is zelfs is getest geweest met succes geluktVingerafdruk kun je beter niet gebruiken. Zelfs de politie kan je dwingen om zodoende je mobieltje vrij te geven.
Een pincode moeten ze vragen, maar die hoef je tenminste niet prijs te geven.
Inderdaad en er bovenop een schadevergoeding van 23000€ + de gerechtskosten.En moeten ze ook terug betalen?
Uiteraard zijn die er! Maar als een sekswerker dit nu ook zegt, dan moet er toch wel iets gaan rammelen in je fatsoenlijke brein.
Ik zal niet ontkennen dat het juist de bedoeling is om zoveel mogelijk geld uit de zakken v cliënten te kloppen. Dat is het doel vd meeste sekswerkers en vaak ook de clubs waarin ze werken ( piccolo, champagne, cocktails, trio, bubbelbad, de luxere kamers ). Maar ze letterlijk beroven zonder iets er tegenover stellen en wat men pas later opmerkt, dat is ziek.