Sekswerkers in Schipperskwartier plunderen bankrekening van klanten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vind het nogal vreemde bedragen.
Doorgaans heeft zo'n kaart een afhaallimiet, meestal iets van een 600 tot 800 euro, tenzij je het e eenmalig laat verhogen?
En dan zonder pincode? Contactloos, dan kan je toch ook max 60 euro per keer spenderen waarna pincode gevraagd word?

Nu ja, misschien kan je dat altijd wel.aanpassen.
Ja, dat kun je altijd aanpassen via de app. Kan ik dat ook aanpassen? Ik doe dat nooit; ik laat altijd het standaardlimiet staan
 
Vind het nogal vreemde bedragen.
Doorgaans heeft zo'n kaart een afhaallimiet, meestal iets van een 600 tot 800 euro, tenzij je het e eenmalig laat verhogen?
En dan zonder pincode? Contactloos, dan kan je toch ook max 60 euro per keer spenderen waarna pincode gevraagd word?

Nu ja, misschien kan je dat altijd wel.aanpassen.
Mja, via gezichtsherkenning of de vingerafdruk kan tegenwoordig al veel.

Ik zelf kan alleen overboeken via de oude Rabo scanner. Heb geen bank app op mijn telefoon.
 
Vingerafdruk kun je beter niet gebruiken. Zelfs de politie kan je dwingen om zodoende je mobieltje vrij te geven.
Een pincode moeten ze vragen, maar die hoef je tenminste niet prijs te geven.
 
Uiteraard zijn die er! Maar als een sekswerker dit nu ook zegt, dan moet er toch wel iets gaan rammelen in je fatsoenlijke brein.

Ik zal niet ontkennen dat het juist de bedoeling is om zoveel mogelijk geld uit de zakken v cliënten te kloppen. Dat is het doel vd meeste sekswerkers en vaak ook de clubs waarin ze werken ( piccolo, champagne, cocktails, trio, bubbelbad, de luxere kamers ). Maar ze letterlijk beroven zonder iets er tegenover stellen en wat men pas later opmerkt, dat is ziek.

Kijk eens in duitsland, waar de vroegere service die je nog kreeg verruild is met "hoeveel kan ik hieruit trekken". Het gros van de dames in Duitsland zijn voornamelijk oostblok; en men wordt gepushed om juist zo'n handelswijze te hanteren. Er zit geen persoonlijke ervaring meer in of bij.

Binnen een uur sta je blut buiten, en wat had je dan? Stoere verhalen voor op de terugweg.

1721029039912.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan