• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

WHEM Spannende Lunch Rhoon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik ben er een paar geweest en nooit teleurgesteld weggegaan. Ze hanteren maximaal 12 man maar de keren dat ik er was waren er 8 tot 10 man.
Iedereen is altijd ruim aan zn "trekken" gekomen als ik er was. Sfeer is heel ontspannen en de dames blijven actief. Gastheer zorgt voor drinken en de broodjes, hele ontspannen gezellige kerel die alles in goede banen leidt. Zie ook dit topic:

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Squirting
  10. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Medewandelaars,

Vandaag lunch gedaan bij Jacky en Miranda. Wat zou ik er allemaal over kunnen of moeten zeggen, een woord? Fantastisch!!!

Weer hartelijk ontvangen, huiskamer zat met 5 man al redelijk gezellig vol. Uiteindelijk 10 man. Jacky, Miranda en Ron waren er natuurlijk ook. 10.00 inloop en om 10.30 gaf Ron het sein op groen, dames even naar boven, heren ontdoen van kleding en wachten op de dames. Tja en dan is het een soort van feest, geen haantjes, Ron is een top gastheer, broodjes, drank alles was goed verzorgd. Dames zijn erg geil en welwillend, met respect behandelen. Was voor mij de eerste keer in huiselijke sfeer een gangbang beleven. Herhaling vatbaar.

Laat weten als je wat wilt weten via een DM.

Terug
Bovenaan Onderaan