Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJullie zijn 2 milfjes?Hoi wij gaan morgen woe 5 juli rond 16u naar Azzurra. Wij gaan vaker op woensdag middag en wij hebben met eigen ogen gezien dat de leiding het nu echt goed onder controle heeft en zelfs veel Marokanen weigert. Van de laatse 5x dat we op woensdag middag waren, waren er best veel stellen. Wij zijn 38 en 41 en hopen morgen weer veel stellen te ontmoeten.
Tot morgen xx
Dat kun je beter in het Azzurra topic onder swingersclubs vragenHoi wij leuk spontaan en slank stel 45 willen vandaag voor het eerste naar Azzurra, wat kunnen wij verwachten op maandag? Druk of juist niet
Op een gay dag?Als je als man alleen naar Azzurra gaat, hoe groot is dan de kans dat je er gepijpt of afgetrokken wordt?
Wellicht wel, maar ook op andere dagen…Op een gay dag?
Ook wel, maar wellicht meer kans op een gay dag.Wellicht wel, maar ook op andere dagen…
Dat wordt dus een eerste keer op een dinsdagmiddag naar Beuningen afreizen. Ik wil er dan wel aan mijn trekken komen.Ook wel, maar wellicht meer kans op een gay dag.
Dat zal wel lukken. Gewoon in 1 van de jacuzzi's liggen en er zal wel iemand afkomen om te spelen.Dat wordt dus een eerste keer op een dinsdagmiddag naar Beuningen afreizen. Ik wil er dan wel aan mijn trekken komen.
En in een saunacabine ook?Dat zal wel lukken. Gewoon in 1 van de jacuzzi's liggen en er zal wel iemand afkomen om te spelen.
Dat kan ook maar ik vind sex in een jacuzzi plezanterEn in een saunacabine ook?
In al de jaren dat ik clubs bezoek, heb ik dat nog maar 1 keer gezien. Het is gewoon niet aangenaam om je in een sauna extra in te spannen.En in een saunacabine ook?
Zijn er verder nog hokjes of ruimtes waar je op zijn tijd rustig gepijpt kan worden daar?In al de jaren dat ik clubs bezoek, heb ik dat nog maar 1 keer gezien. Het is gewoon niet aangenaam om je in een sauna extra in te spannen.
Er zijn ruimtes die je kan afsluiten waarin je een infra rood sauna, jacuzzi en douche hebtZijn er verder nog hokjes of ruimtes waar je op zijn tijd rustig gepijpt kan worden daar?
Anton, als je veel aanbiedingen krijgt, aarzel dan niet om dames te wijzen op mij! Ik wil ook graag! PM is makkelijk om mij te bereiken.Zou hier graag een keer heen willen gaan ben een man van 29 en zal graag een keer op de gemengde dag willen gaan iemand die met mij mee wilt of daar wilt afspreken ? Kunne eventueel eerst kennis maken via kik
Ze hebben binnen 2 Finse sauna's. Een grote hoge sauna met verschillende niveaus die inderdaad te heet is om te spelen en een kleinere, lage, "lichttherapie" sauna waar het lekker warm is, maar niet superheet. Daar gebeurt nog wel eens wat.In al de jaren dat ik clubs bezoek, heb ik dat nog maar 1 keer gezien. Het is gewoon niet aangenaam om je in een sauna extra in te spannen.
Azzura dus, of wellicht een andere plek. TIps?wil wel eens met mijn Aziatische slanke vrouw daar proberen ze is 25 jaar. wat is een goede dag, ze weet niet of ze sex wil maar beetje spelen (aftrekken) wil ze wel denkt ze. Ze vind het spannend voor de eerste keer.
Als je rustig wilt beginnen kun je het best op op maandag middag komen. Woensdagen en zaterdagen zijn drukker. Er zijn gloryholes waar zij zonder gestoord te worden kan spelen.Azzura dus, of wellicht een andere plek. TIps?