Gisteravond 1709 voor het eerst naar Sauna Azzurra geweest. Een sexsauna was voor mij en mijn man een nieuwe ervaring, we wisten niet wat te verwachten.. Wij gingen altijd naar parenclub Amouret in Maarssen doch dat heeft helaas haar deuren moeten sluiten per 1 jull.
Ik had reviews gelezen over zeer opdringerige mannen en we dachten dat er weinig paren zouden zijn in verhouding tot mannen. Dat vind ik niet erg want ik kom juist om het met meerdere mannen op een avond te doen en mijn man vindt het opwinden mij bezig te zien. Tot onze verrassing waren er mega veel paren maar toch ook genoeg mannen. De ontvangst was zeer vriendelijk.We gingen na gedouched te hebben eerst jacuzzi in. De daar in aanwezige mannen waren terughoudend alsof ze niets dorsten te doen (en zo boos kijkt mijn man niet). Daarna gingen we maar even wat drinken (ik wat wijntjes om los te komen) Toen de bioscoopruimte in op de grote matrassen. Daar ben ik de hele avond verwend. Geen brutale mannen die zich bruut opdringen, maar tot onze verrassing eigenlijk allemaal eerst voorzichtig betasten over benen etc. totdat ze door hadden dat het mocht......... ik denk dat ik door ca. 8 mannen genomen en verwend ben . Als afsluiter heeft mijn man mij hard doggystyle genomen, die was bloedgeil geworden mij zo te zien genieten met al die mannen. Wij vonden de mannen zeker niet opdringeriger of onbeschaafder dan in Amouret, integendeel, we zagen ook bij andere dames naast ons, dat een "nee" gebaar netjes werd gerespecteerd. We hebben het uitstekend naar ons zin gehad en gaan hier vaker terugkomen. We waren het samen eens dat we een hele fijne avond gehad hebben en kregen waarvoor we kwamen. Betaalbaar, schoon en beschaafde mensen en vriendelijk personeel, gezellige sfeer.