Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoi G&J,Wat zijn jullie ervaringen is b.v. het eten lekker en betaalbaar?, wat is het drukste of leukste tijdstip meestal?
Of verdere Tips!!
Horen het graag
xxx
Helaas niet op gay dagen. Dan zit de gemiddelde leeftijd wel een pak hogerLeeftijd van de mannen is meestal tussen de 25-50. Dus ja.
Hopelijk hebben ze zijn kleren meegegevenHelaas is er ook een gast per ambulance afgevoerd, hoop dat het verder goed met hem gaat.
Haha, ja, gelukkig was hij niet alleen en heeft zijn vriend alles meegenomen.Hopelijk hebben ze zijn kleren meegegeven
Als je er op deze manier instapt kan je beter niet gaanIs er ook genoeg aanbod voor single hetero mannen? ( 30/45 jaar) wanneer en hoe laat zou je dan moeten gaan?
Hoezo dan niet? Is het niks voor single hetero mannen?Als je er op deze manier instapt kan je beter niet gaan
Ok zie daar ook maar vanaf2 keer geweest inmiddels met mijn vriendin en ik kom er nooit meer, teveel opgefokt volk dat het woord nee niet kent, mijn vriendin werd zelfs even vastgepakt terwijl we hadden aangegeven geen interesse te hebben, toen zijn we ook direct vertrokken
Ok zie daar ook maar vanaf
Weet je nog leuke sex sauna? Idee is wel geil , jammer van die gasten die geen fatsoen in hun donder hebben die verpesten het goed
Wanneer er dan geen dames meer komen? Dan is het einde verhaalDit is al jaren zo en zal niet snel veranderen. 100 van die mannetjes die 50 euro aftikken levert toch een leuke boterham op.
Gewoon weigeren ivm overlast veroorzakenIk heb zo'n vermoeden dat de uitbaters van Azzurra die mannen (van noord-afrikaanse & midden-oosten afkomst) ook liever niet in hun zaak willen hebben.
Zij jagen vrouwen en stelletjes weg die per persoon meer geld uitgeven dan die irritante mannetjes. ik zie ze namelijk zelden aan de bar iets bestellen. Terwijl de meeste andere bezoekers drankjes en wat te eten bestellen. Dus het lijkt mij geen verdienmodel om dat volk in je zaak te hebben. Meer een uitdaging hoe je ze buiten houd.
Bij Steamworks in Arnhem gaat men op de gemengde dagen wel achter dit soort nozems aan en worden er subiet uitgegooid.Ok zie daar ook maar vanaf
Weet je nog leuke sex sauna? Idee is wel geil , jammer van die gasten die geen fatsoen in hun donder hebben die verpesten het goed