Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat was in Boom. Er zouden diverse "vriendinnen" aanschuiven maar die bleken allemaal te schitteren door afwezigheid.Geen idee waar dat was, werd op nzc forum besproken maar was er zelf niet bij.
ja, saskia een beetje apart modelletje maar niet lelijk of zo.
toen ik ze een keer op twitter gezien had, op een filmpje. heb ik haar een paar maal bezocht.
en ik vind best knap wat ze doet... waren er maar meer meiden zoals haar.
het is inderdaad wat passief. maar de heren zijn meestal ook nogal tam.
maar de belichting vind ik dan wel weer mooi om te zien. beter dan in een donkere kamer liggen wippen.
maar de fotograaf mag ook wel eens een foto maken van een lul die in een poesje verdwijnt.... maar af en toe, gewoon leuk om te zien.
saskia spermapret. maar op het moment niet beschikbaar. en ook niet op fetlife.Wat is haar twitter account?
Krijg haar niet gevonden op Twittersaskia spermapret. maar op het moment niet beschikbaar. en ook niet op fetlife.
Akkoord, haar foto's weinig uitnodigend tot het bijwonen van haar gangbang. En als je dan leest dat ze er na 20 minuten de brui aan geeft......Wishful thinking. Als het met al dat irritante filmen en plaatjes trekken nog steeds niet gelukt is een minder afstotende foto te gebruiken dat deze week op afspraakjes dot com .... Ja,m dan is het een gevalletje hopeloos. Beter toen meneer probeerde haar identiteit te verstoppen. Even geen foto te zien die me meteen doet wegklikken naar een andere website.