Omdat ik volgende week de gangbang met Emma Starr niet wil missen, was ik een beetje aan het twijfelen om die van Saskia ook nog mee te pakken gisteren, men kan niet alles willen in het leven. De drang was sterker dan mezelf, dus naar Boom gereden en beslist om voor de goedkoopste formule te gaan, 30€ enkel pijpen (kom ik dadelijk op terug), 1x klaarkomen en vertrekken.
Zoals naar goede gewoonte, zeer vriendelijk ontvangen door de organisator
en een mooie dame aan de balie
.
Ik was nog nooit op deze locatie geweest maar was meteen super enthousiast, zeer nette en sfeervolle club waarbij niets ontbreek.
Na de douche richting de gangbang, daar waren we meteen getuige van een discussie tussen de vriend van Saskia en een deelnemer.
De regels zijn duidelijk en worden ook vermeld in de advertentie en in de mail voor deelname.
Je gaat voor de 100€ of 30€, voor de 100 mag je Saskia neuken zoveel of zo lang je kan, voor de 30 is het enkel pijpen met 1x klaarkomen en vertrekken.
Dus deze regel was voor de deelnemer niet duidelijk genoeg maar werd hem wel heel duidelijk gemaakt door haar vriend en terech.
Nu om eerlijk te zijn dit komt de sfeer niet ten goede, Saskia had er even genoeg van en de meeste apparaten van de mannen vielen van hun sokkel, ook de mijne.
Een dikke 5 minuten later keerde Saskia terug en was alles weer snel vergeten, dus terug spektakel. Geloof het of niet, na een kwartiertje terug een deelnemer die het niet begrepen had met de regels
. Ook nu werd onmiddellijk ingegrepen en niet al te vriendelijk, wat ook begrijpelijk is. De heer (nu ja heer??) leek zich niet te storen aan zijn terechtwijzing, hij excuseerde zich kort en keerde terug naar haar mondje waarbij hij enkele seconde later haar mondje vulde.
Door dit nieuwe incidentje hadden de meeste apparaten weer een kleine reanimatie nodig maar wederom was alles weer snel opgelost.
Nadat haar mondje weer werd gevuld en ze bezig was met een bescheiden cum play, volgde al direct een 2de volle lading en heb ik de 3de erbij gelost, dus 3 cum shots voor Saskia.
Geloof me ze heeft geen moeite om dit te verwerken en zoals het hoort bij een sletje, met de nodige glimlach op haar gezichtje. Dit is echt, althans voor mij een enorm geil zicht om een dame zo te zien genieten met meerder ladingen in het mondje
.
Los van de 2 heren die het niet begrepen hadden of niet wilden begrijpen, heb ik weer een korte maar leuke namiddag gehad.
Voor de geïnteresseerd, neem even een kijkje op de site van de organisator er staan nog zeer leuke en gegarandeerd zeer hete feestjes op de agenda, met heel goed uitziende en ongelofelijk geile dames
.
Voor degene die denken dat…, nee ik behoor niet tot de organisatie maar ik heb gewoon bewondering en respect voor mensen die iets goed in elkaar weten te steken, waar of wie dit ook mag zijn en laten we vooral niet vergeten, dat dit zeker geen evidentie zal zijn.
Dit alles om ons te plezieren en ja natuurlijk voor…, niemand werkt gratis, sommigen betalen er zelfs voor
.
Link:
https://krashzoneparties.com
Met leuke foto's op:
https://fetlife.com